Skip to main content

Afgelopen september ben ik benaderd met een prachtig aanbod. 

 

Alle klanten met een alles in 1 pakket krijgen gratis fox sport eredivisie bij het afsluiten van een mobiel abonnement.  Aangezien ik al voor fox sport betaalde en voorzichtig aan het rondkijken was voor een sim only abonnement die beter bij mij zou passen kwam dit aanbod op een goed moment.

 

Ik heb op 2 momenten met 2 verschillende medewerkers gesproken, omdat ik niet zomaar een beslissing wilde nemen. Het aangebodene heb ik goed bekeken en vergeleken met andere aanbieders. Maar het aanbod was dermate goed dat ik bij het tweede gesprek akkoord ben gegaan.

Wat is nu het probleem? Ik betaal nog steeds voor Fox sport eredivisie € 12,99 per maand.

Er is mij minimaal 2x toegezegd, en wellicht vaker, dat wanneer ik een sim only heb en dit combineer met mijn alles in 1 er niet meer betaald hoeft te worden voor Fox sport.

Even een rekensommetje: Mijn sim only is € 24,-. Hier gaat direct op de factuur € 9,50 vanaf waardoor ik € 14,50 per maand betaal. Zelfs als er aan de telefoon is gezegd dat de korting op de sim only factuur overeenkomt met de prijs die ik betaal voor Fox sport dan zit er een verschil in van 12,99 - 9,50 = 3,49 Maar ik ben van mening dat deze rekenmethode niet eens bedoelt is door de KPN medewerkers. Ze bedoelde, allebei, dat het volledige bedrag van 12,99 op de alles is 1 factuur word verrekend. U zou het telefoongesprek anders even terug kunnen luisteren...

 

Hoe is dit te verklaren? Is KPN vergeten om de korting van 12,99 te verrekenen zoals minimaal 2x is toegezegd aan de telefoon? 

Mijn verzoek is om de toegezegde gratis fox sport eredivisie aan mij te verlenen. 

Met vr.gr.

S Ploeg

Hallo @Carlsberg, welkom op ons forum!

Goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me namelijk heel goed voorstellen dat je hier graag meer duidelijkheid over wilt.

Wanneer je KPN Thuis en KPN Mobiel combineert, krijg je inderdaad leuke voordelen. Zo krijg je korting op jouw mobiele abonnement. Dit is onderdeel van de Hussel voordelen. Heb je een KPN Thuis abonnement van vóór 8 oktober 2019, dan krijg je ook nog Fox Sports of het Pluspakket gratis. Dit is onderdeel van KPN Compleet. Als je deze voordelen nog niet ontvangt, ben je waarschijnlijk nog niet aangemeld voor KPN Compleet of KPN Hussel. Je kunt jezelf aanmelden via onze website. Kom je er niet uit, geef dan een seintje.