Skip to main content

In het overzicht "bekijk uw voordelen” staan twee telefoonnummers vermeld van onze dochter, niet woonachtig op ons adres, ook niet geweest met de telefoonnummers. We willen deze telefoonnummers verwijderd zien, dus uit het overzicht. Hoe krijgen we dat voor elkaar? 

Welkom op ons forum, @wpvader! Ik begrijp dat je de telefoonnummers van jouw dochter graag wilt afmelden voor KPN Compleet op jouw adres. Dat kan ik voor je in orde maken. Kun je je forumprofiel aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? Vul onder 'persoonlijke opmerkingen’ ook de telefoonnummers in die je graag wilt verwijderen van KPN Compleet. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je een seintje als je dit gedaan hebt? Dan kan ik voor je aan de slag.


Hoi Denise,

Gegevens gecompleteerd.

Groet

 

William


Dat betekent wel de de KPN Compleet korting voor jouw dochter komt te vervallen.

Wat heeft ze misdaan? :wink:


Hoezo?

Zij heeft tv, internet en mobiel van KPN/Telfort

Graag toelichting.


Bedankt voor het invullen van jouw profiel! Ik zie dat de nummers van jouw dochter inderdaad al op een ander adres geregistreerd staan. Het systeem herkent dit en blokkeert daarom voor mij de mogelijkheid om deze nummers te verwijderen. Jouw dochter kan zichzelf opnieuw aanmelden op haar eigen adres. Als het goed is worden haar nummers dan weggehaald bij jouw aanmelding. Mocht dit niet het geval zijn, laat het dan weten. Dan zet ik dit door naar de achterliggende afdeling.


Zij heeft contact gehad via de chat. 

Zij konden niks verwijderen bij ons. Ook aangemeld. Ik zou het nu kunnen verwijderen, wat toch niet zo blijkt te zijn. 

De telefoonnummers staan gewoon in en bij haar eigen omgeving vermeld.

Lijkt mij dan toch doorzetten naar de achterliggende afdeling. 

Het is geen ramp dat het tussen onze gegevens staat maar is niet correct. Ze is geen huisgenoot meer sinds x aantal jaren. 


Duidelijk. Ik heb het doorgezet naar mijn collega's van de achterliggende afdeling. Zij zullen dit verder oppakken.