Skip to main content

Ik heb vorige week een Kids sim ontvangen voor mijn zoon.  Ik heb deze gekoppeld aan mijn kpn account. Ik zie echter dat het factuur bedrag niet klopt en de compleet voordelen er niet af zijn.  Ik heb geprobeerd om met mijn zoon zijn mobiel een SMS te sturen naar 1515 met compleet aan.. maar dit lukt niet met een Kids sim.  

Hoi @Bianca2504 ,

Je kunt inderdaad in Mijn KPN (inloggen op jouw PC) de producten koppelen aan jouw KPN-ID. Bovenin klik je op producten en dan op product toevoegen. Als ik jouw bericht hierboven lees, dan lijkt dat gelukt. 

Maar dan ben je er nog niet. 

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden.htm

 

 


Ja en dat laatste lukt dus niet.  Ik zie in mijn kpn dat hij nog niet gekoppeld is aan compleet.  Maar krijg steeds de melding dat de aanmelding niet gelukt is.  Deze aansluiting is nieuw.. maar mijn andere producten lopen al heel wat jaren bij kpn


Wil je anders jouw profiel aanvullen met beide telefoonnummers? B.v. in het veld opmerkingen. Dan kan een moderator dit (laten) doorvoeren in de administratie. De moderator komt hier vanzelf nog langs. 


Ok dankjewel! Heb ik gedaan! 


Hoi @Bianca2504. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat je Noordzee jou heeft geprobeerd verder te helpen en dat het niet lukt om zelf de voordelen te activeren. Ik heb daarom zojuist voor de voordelen geactiveerd. Als het goed is heeft jouw zoon net een sms ontvangen. Laat je mij weten of dat zo is? Als je hier nog vragen over hebt, dan horen we dat graag van je!


Ja klopt inderdaad! De SMS gekregen! Dankjewel voor je hulp!!


Graag gedaan Bianca! :relaxed:


Reageer