Skip to main content

Hallo,

 

Sinds kort besloten om internet en tv ook bij kpn af te nemen.

Echter kwam ik bij de voordeelnummers nog 2 oude nummers tegen van mijn ex vriend. 

Ik kan deze niet verwijderen bij mijn voordelen en hij is ook op een ander adres ingeschreven.

Hoe kunnen die nummers verwijderd worden? Hij krijgt op dit moment dus mijn husselkorting.

Hartelijke groet,

Ashley 

Welkom op het forum @Ashleyy2605. Wat leuk om te horen dat je bij ons bent gekomen voor internet en tv. Begrijpelijk dat je niet wil dat jouw ex-vriend aan jouw abonnement is gekoppeld en zo voordeel ontvangt. Als jij jouw profiel zou willen invullen, kan ik voor je de abonnementen van elkaar loskoppelen qua Hussel korting.  


Hallo Jeroen,

 

Dat zou heel fijn zijn! Ik heb mijn gegevens ingevuld!


Dankjewel voor het invullen van je profiel! De 2 andere nummers die nog onder jouw Husselvoordeel staan, daarvan is al reeds het adres aangepast zie ik. Hierdoor zullen die 2 nummers weldra verdwijnen van de voordelen die bij jouw adres horen. Dat zal automatisch gebeuren.


Hallo Jeroen,

We zijn inmiddels 10 dagen verder, maar de nummers zijn nog steeds niet van elkaar ontkoppeld en mijn ex partner krijgt nog steeds mijn husselvoordeel... 

Kan jij dit oplossen?

 


Dank voor je bericht @Ashleyy2605. Dit had automatisch moeten gebeuren. Om dit nu alsnog geregeld te krijgen heb ik een melding aangemaakt voor mijn collega's.


Heel fijn, ik zie dat het gelukt is. Bedankt!

Nog 1 vraag.. ik zie de husselkorting er niet bij staan, die zou ik krijgen wanneer ik de abonnementen combineerde.. 

Zou je hier nog naar willen kijken?

Bedankt voor de moeite!