Skip to main content

Al 1 maand staat dat aanvraag in behandeling is.. Kpn meerdere keren gebeld. Van kastje naar de muur wordt je gestuurt.. Echt tof dat je zo behandeld wordt.. Het is een systeemfout, maar kpn medewerkers houden het erop dat het volgende maand zeker moet lukken.

Blijf nu dus dat pluspakket houden terwijl ik espn wil. En steeds dus moet betalen voor wedstrijden.…

Slechte zaak...dus...

 

Ik heb al 1 maand staan dat pakket in behandeling is.. Duurt 10 min. Staat er..dus al 1 maand. 2 keer gebeld met Kpn.. werd afgesnauwt door de medewerkster die ook haar naam niet wilde zeggen. Maar die kwam met het antwoord probeer het volgende maand nog een keer. Wij nemen al 20 jaar abbonnementen af van KPN en het ging steeds goed .maar nu... 

Dus geef eens een goed antwoord..

 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hallo @Ronald007 ,

Als het omwisselen van het gratis pakket niet lukt via 0800 - 0402? 

 

Probeer het dan eens via de chat.   

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 

 


Nou totaal niet wat ik zoek..

Hoe moeilijk kan het zijn om een systeemfout te resetten.

Tich niet normaal joh dat je overall wordt heengestuurt door KPN behalve de goede.

Waarom moet ik er achteraan gaan. Als je Viaplay wil bestellen dan staan ze als hogerige wolven direct klaar maar als je een probleempje heb  dan moet je het zelf maar uitzoeken..

Nogmaals slechte zaak. Al 20 jaar meerdere abbonementen. Zal 21e jaar  niet verder gaan dus...


Ik heb al 1 maand staan dat pakket in behandeling is.. Duurt 10 min. Staat er. dus al 1 maand. 2 keer gebeld met KPN.. werd afgesnauwd door de medewerkster die ook haar naam niet wilde zeggen. Maar die kwam met het antwoord probeer het volgende maand nog een keer. Wij nemen al 20 jaar abonnementen af van KPN en het ging steeds goed .maar nu... 

Dus geef eens een goed antwoord..

 

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

Vul je gegevens zo compleet mogelijk in (in je account van dit forum).

Dan kan een moderator (medewerker KPN) het voor je nakijken en je helpen. 

 

En een medewerker van KPN behoord elke klant altijd netjes te helpen.

Ik ga ervan uit dat je wel 0800-0402 (gratis) had gebeld. 


Hoi @Ronald007, er wordt al wel aan gewerkt als ik je goed begrijp? Zonder je gegevens is het voor mij ook moeilijk om er meer over te zeggen. Je kunt je forumprofiel volledig invullen zoals Joop al voorstelt, anders is het bellen wat hij en Noordzee noemen het beste.


Nee joh wordt geen bal aan gedaan. Waar ze wel op aandringen is glasvezel. Of om viaplay te kopen. Daar steken ze wel tijd in... zucht..

Piratenbedrijf geworden....


Dank je voor de gegevens @Ronald007, daarmee heb ik voor je gekeken en zo te zien staat er nog een order open. Het systeem kan 1 wijziging tegelijkertijd verwerken en daardoor kan er nu geen wijziging in worden aangevraagd. Dat was een wijziging naar glasvezel zie ik, maar die aansluiting kon door de monteur niet worden afgerond doordat de kruipruimte eerst geventileerd moet worden.

Ik lees dat je daar zelf iets aan zou doen in de week na dat monteursbezoek, heb je dat al kunnen doen? Zo lang die order nog openstaand is kan er geen andere wijziging gedaan worden.