Skip to main content

Goedemorgen,

Ik heb een KPN Hussel 200 Mbit/s abonnement dat op 9-3-2017 is afgelopen. Hiervoor betaal ik totaal inclusief alle extra’s € 89,44 per maand. 

Nu zie ik dat nieuwe 1 Gbit/s abonnementen worden aangeboden voor € 52,50 per maand en heb dus een berekening gemaakt voor exact hetzelfde en kom dan uit op € 86,98. 

Besluit ik echter de internetsnelheid van het bestaande abonnement te verhogen naar 1 Gbit/s dan moet ik € 4,04 extra betalen en kom ik totaal dus uit op een bedrag van € 93,48, een verschil dus van € 6,50 per maand. 

Hoe kan dit?

Met vriendelijke groet,

 

Evelien

Hallo @Eef72 , welkom op het KPN forum, waar klanten elkaar helpen.

KPN heeft een tijdje geleden nieuwe abonnementsvormen geintroduceerd. Hussel is nog een oude vorm.

Je kan van Hussel overstappen naar zo’n nieuwe abonnementsvorm, met de prijsvoordelen die erbij horen. Je zal dan wel een jaarcontract moeten afsluiten.

Let wel op de extra’s die bij je abonnement zitten, en dat die ook 1-op-1 meegaan naar je nieuwe abonnementsvorm (en let erop of en hoe tv-kijken eventueel wordt omgezet, daar is ook e.e.a. veranderd).


U heeft inderdaad nog een heel oude abonnementsvorm.  De prijzen liggen nu iets lager. Bel de klantenservice 0800-0402 en laat u adviseren. Waarschijnlijk gaat u dan overstappen naar de nieuwste abonnementsvorm.