Al jaren ben ik cliënt bij KPN, ik heb een all-in pakket, internet, TV, vaste telefonie en 2 mobiele telefoon contracten. Gemiddeld zijn mijn maandelijkse kosten > exclusief de 2 mobiele telefoon contracten < €74 p/m. Nu zie ik te vaak op de sociale media advertenties van de KPN voorbijkomen waarin aanbiedingen worden gedaan voor gratis WiFi versterken als je als nieuwe abonnee bij de KPN een abonnement afsluit. Ik als abonnee kan slechts ter verbetering van mijn WiFi een korting krijgen van slechts €50. Dit neem ik de KPN zeer kwalijk, zoals gezegd vind ik mijn maandbedrag €74 voor wat je ervoor krijgt ( lees goede kwalitatieve WiFi ontvangst ) exorbitant hoog!! Concreet: is mijn mening dat de KPN weinig biedt voor de vaste klant, testen die de KPN via links aanbiedt om vanuit thuis kunnen worden uitgevoerd brengen geen enkele verbetering maar slechts veel ergernis. Als ik rond surf en naar de prijs- vergelijkingen van andere providers kijk kan ik niet anders dan doen te besluiten om serieus een overstap te overwegen om voor een andere provider te gaan.
Waar akte.