Skip to main content

Ik heb een klacht over het support van kpn die na mijn mening niet serieus hun werk doen. Onderstaand bericht verstuurd omdat ik al een aantal jaar klant ben en zelfs WOU uitbreiden.

Het ging om een uitbreiding + een opmerking dat de verbinding met telefoon/internet laatste maanden verslechterd is dat daar naar gekeken mocht worden.

 

"Thuis hebben we een tv, internet en sim only abonnement. Ik wil graag mijn vriendin laten overstappen naar kpn ook op het zelfde adres. Graag willen we een wijziging in het contract qua sim only abonnement, in plaats van 1x sim only onbeperkt internet/bellen dat ik nu heb mogen dit er 2 worden. Kun je een aanbieding doen?

Laatste maanden is bereik slechter geworden, hier mag ook even naar gekeken worden.

Hoor graag van julie .

Mvgr"

 

Enige reactie dat ik terug kreeg was dat ik ONLINE moest kijken "voor de beste deals".

Echt een juweeltje daar op de supportafdeling.

Dus geen inhoudelijke reactie aan een bestaande klant om een goede aanbieding te doen voor klantbehoud en geen reactie op de verslechterde verbinding.

 

Dan maar openbaar, wellicht dat het support hier wel beter is.

 

Mvgr

Inderdaad geen inhoudelijke reactie. Want KPN doet niet aan persoonlijke aanbiedingen. Bij mobiel in ieder geval niet.

Bij het aanpassen van het thuis abonnement valt soms wel eens wat korting te krijgen. Maar bij mobiele abonnementen niet. De prijzen daarvan zijn gewoon in beton gegoten. Bij wijze van spreken. 


Hoi @Kewi, welkom bij ons op het forum. Het is inderdaad geen inhoudelijke reactie, maar zoals Nick al zegt is er ook geen persoonlijke aanbieding mogelijk. Het aanbod wat op onze website staat is het aanbod dat er is. Daar kan je kijken naar een mogelijk abonnement. 

Wat betreft het bereik, om daarover mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Is dat op een specifieke locatie, is dat overal? Is het binnen of buiten? Is het ook als je de simkaart in een ander toestel probeert? We denken daar graag met je over mee als je er meer over vertelt.


Hoi,

 

hele dagen door heb ik 1 streepje bereik en soms 2. Alles betreft internet is/laadt traag. Ook het telefoonbereik op sommige dagen slecht.

De simkaart hoeft mij betreft niet in een andere mobiel,  ik heb 1 mobiel en die functioneert prima.

 

Mvg


Ik snap dat je 1 mobiel hebt, maar het testen of het in een ander toestel speelt is wel van belang. Als de simkaart in een ander toestel wel goed verbinding maakt kan het toch iets zijn met jouw toestel, Als het daar ook niet goed gaat weten we dat dat dat het niet is, Het is iets wat we wel moeten testen voor verder mee kunnen kijken.

En waar heb je dit, heb je dat op 1 locatie, heb je dat op meer plekken? Binnen, buiten. We hebben echt meer nodig om mee te kunnen denken, antwoorden op alle vragen. Als het lastige is om het zo uit te leggen kan je ons ook bellen via 0800-0402.