Skip to main content
Beantwoord

Ontvang ik Combivoordeel op SimOnly wanneer ik klein zakelijk internet/tv en mobiel combineer

  • 3 August 2024
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Goedemorgen, ik heb zelf kleinzakelijk voor internet en tv en daarnaast nog een los zakelijk mobiel abonnement. Voor mijn dochter wil ik een Simonly abonnement afsluiten. Alles is op hetzelfde adres geregistreerd. Klopt mijn beredenering dat hier ook het combivoordeel geldt van vijf euro korting op haar mobiel abonnement?

Hallo @Roewi ,

Ja, dat is mogelijk. Alleen de hoogte van de korting is 2,50, 5,00 of 7,50 per maand. Dat is afhankelijk van het gekozen abonnement. Op de goedkoopste abonnementen is de korting 2,50, op de duurdere unlimited-abonnementen is de korting 7,50. De hoogte van de korting zie je tijdens de aanvraag staan op de website.

bron: 

Wat zijn de voorwaarden van KPN Combivoordeel?

Je hebt recht op Combivoordeel als je consumenten en/of kleinzakelijk Internet, TV, Mobiel en/of Entertainment van KPN combineert én deze abonnementen op hetzelfde adres aangemeld staan. 

Alle abonnementen binnen 1 registratie moeten op hetzelfde adres aangemeld staan. Dus bijvoorbeeld allebei op postcode 1000 AA met huisnummer 2A.

  • Voor KPN Mobiel abonnementen is het factuuradres leidend.
  • Voor KPN Thuis abonnementen is het leveringsadres leidend.

Bedankt voor de snelle en volledige reactie. Ga ik het vanmiddag voor mijn dochter regelen.


Reageer