Skip to main content
Beantwoord

Op één adres twee Combivoordelen huishoudens aanmaken

• October 28, 2025
  • 4 reacties
  • 58 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik wil weten of ik dus Combivoordeel kan krijgen als ik op 1 KPN-id internet/tv en een mobile abonnement heb en op een andere ID 1 mobile abonnement heb op hetzelfde adres, ik zag eerder al een vraag die beantwoord was maar die lijkt wel verouderd te zijn want als ik op de link klik Combivoordeel aanmelden druk dan kan ik alleen een product toevoegen, maar dan gaat het juist weg van die andere ID en dat wil ik juist niet, is dat dus nog steeds mogelijk of niet meer? Want is wel erg onduidelijk uitgelegd verder op de site vind ik.

Beste antwoord door Maja van KPN

Hi ​@odette505,

Als ik het goed begrijp, zit het als volgt:

• Je hebt 1 MijnKPN account met een abonnement voor thuis én een mobiel nummer, en 1 MijnKPN account met een mobiel nummer.
  • Deze abonnementen zijn allemaal op hetzelfde adres geregistreerd.
  • Het abonnement voor thuis en het mobiele abonnement dat onder dezelfde MijnKPN account hangen, zijn al aan elkaar gekoppeld en ontvangen de voordelen

Wil je daadwerkelijk 2 huishoudens aanmaken? Of is het je bedoeling dat het losse mobiele nummer ook wordt toegevoegd aan het bestaande huishouden zodat je daar ook de voordelen voor krijgt? Dat laatste, dat kan gewoon. Je hoeft niet alles onder dezelfde MijnKPN account te hangen, de enige eis voor het kunnen koppelen is dat het (factuur)adres van alle abonnementen hetzelfde is. Je kunt het losse mobiele nummer dus koppelen aan het al bestaande huishouden, gewoon je eigen KPN ID/MijnKPN account behouden, maar wél de Combivoordelen voor mobiel ontvangen.
Je leest hier meer over in het volgende artikel: 

Laat je weten of het is gelukt om te koppelen?

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@odette505 

Welkom op de community van KPN.

Wat jij nu graag zou willen, is helaas niet mogelijk!

Per adres kan er maar één huishouden aangemaakt worden, dus geen twee zoals jij nu zou willen.
Alle abonnementen op hetzelfde adres, vormen dus één huishouden.
Dit staat ook vermeld in de “KPN Combivoordeel Voorwaarden”:

1.3

Het recht op KPN Combivoordeel 2025 geldt per adres.

Alle geactiveerde engekoppelde KPN abonnementen dienen op hetzelfde adres geregistreerd te zijn.

Dus bijvoorbeeld meerdere abonnementen die geregistreerd staan op postcode “1000 AA” met huisnummer “2A” (voorbeeld).

De contractant die het KPN Internet abonnement heeft afgesloten, kan het KPN Combivoordeel beheren in de MijnKPN omgeving.

Alle voorwaarden kun je lezen, als je op de volgende link klikt: KPN Combivoordeel Voorwaarden

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 30, 2025

Hi ​@odette505,

Als ik het goed begrijp, zit het als volgt:

• Je hebt 1 MijnKPN account met een abonnement voor thuis én een mobiel nummer, en 1 MijnKPN account met een mobiel nummer.
  • Deze abonnementen zijn allemaal op hetzelfde adres geregistreerd.
  • Het abonnement voor thuis en het mobiele abonnement dat onder dezelfde MijnKPN account hangen, zijn al aan elkaar gekoppeld en ontvangen de voordelen

Wil je daadwerkelijk 2 huishoudens aanmaken? Of is het je bedoeling dat het losse mobiele nummer ook wordt toegevoegd aan het bestaande huishouden zodat je daar ook de voordelen voor krijgt? Dat laatste, dat kan gewoon. Je hoeft niet alles onder dezelfde MijnKPN account te hangen, de enige eis voor het kunnen koppelen is dat het (factuur)adres van alle abonnementen hetzelfde is. Je kunt het losse mobiele nummer dus koppelen aan het al bestaande huishouden, gewoon je eigen KPN ID/MijnKPN account behouden, maar wél de Combivoordelen voor mobiel ontvangen.
Je leest hier meer over in het volgende artikel: 

Laat je weten of het is gelukt om te koppelen?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 31, 2025

O, het is nu gelukt om het toe te voegen aan het huishouden, weet u ook ongeveer hoelang het duurt voordat het wordt toegevoegd de korting dan of gaat het gelijk in?

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • October 31, 2025

Heel fijn dat het gelukt is ​@odette505 😊

De korting is nu per direct actief, en op je volgende factuur zal je daar een verrekening voor gaan zien!