[Opgelost] MB's delen lukt niet en geen Combivoordeel
Er is op dit moment een storing gaande met MB's delen en KPN Huishoudens/Combivoordeel.
Je kunt een melding krijgen dat automatisch MB's delen niet werkt omdat er onvoldoende saldo zou zijn. Ook kan je niet handmatig MB's delen omdat de ontvanger niet meer in jouw huishouden staat. Doneren kan nog altijd wel.
Daarnaast is het op dit moment ook niet mogelijk om je aan te melden voor een KPN Huishouden. Het kan hierdoor ook lijken alsof je geen Combivoordeel meer ontvangt.
De problemen zijn bekend en we werken hard aan een oplossing. Zodra we een update hebben zullen we dit topic updaten.
Onze excuses voor het ongemak!
Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden, waarvoor dank.
Update 06-01, 09:00
Zoals jullie gemerkt hebben was er een storing met MB's delen. Automatisch MB's delen werkte hierdoor niet. Deze storing is nu verholpen.
Als jouw automatische MB's delen afgelopen week niet gelukt is, dan heb je daar inmiddels een bericht over ontvangen. Je zult eenmalig de MB's handmatig moeten delen.
Volgende maand zal dit weer, als normaal, automatisch gebeuren.
Update 03-01, 12:53 De storing is opgelost.
Update 03-01, 10:17
Het probleem lijkt te zijn verholpen! Kunnen jullie testen of jullie weer MB's kunnen delen?
Bladzijde 1 / 1
KPN heeft blijkbaar wederom storing aan mb’s delen.
ik kan alleen doneren en niet delen.
zag net ook een melding voorbij komen automatisch delen niet gelukt onvoldoende MB’s terwijl er 75 GB staat in me overzicht om te delen.
Ik lees even mee, bij mij is het ook niet gelukt. Ik heb de melding “Je hebt geen MB's om te delen”.
Ja hier ook terwijl me volledige bundel er staat en net ook een sms krijg uw nieuwe bundels is in gegaan.
Sinds vandaag kan ik niet meer mijn mb's delen naar mijn andere nummer. Dit had ik voorheen altijd automatisch ingesteld en door een technische storing is dit niet meer mogelijk.
Heb al geprobeerd het handmatig te doen dit is niet mogelijk omdat het nummer niet kan selecteren. Dit nummer staat overigens wel in de begin pagina bij openen van de app. Ik zie dan dus wel mijn 2 mobielen nummers.
Hiernaast heb ik geprobeerd 500mb te doneren aan de knvb dit is daarin tegen wel weer mogelijk. Ik hoop dat ik snel een oplossing kan krijgen zodat ik mijn anderen nummer ook kan gebruiken waar deze voor bedoeld is op dit moment is dit belemmerd door het niet kunnen delen van de mbs.
Hallo allen, ik heb jullie topics en reacties even samengevoegd met dit algemene storingstopic. We zijn bekend met de storing en werken hard aan een oplossing. Zodra we een update hebben, zullen we jullie hierover informeren.
Vandaag is mijn nieuwe abbonement in gegaan en meestal worden er automatisch mb's gedeeld met mijn ouders (25GB). Nu is het zo dat de MB's niet meer automatisch worden gedeeld en ik ze ook niet handmatig kan delen en krijg ik de melding dat ik “Geen mb's heb om te delen” wat raar is want ik heb unlimited en mag dus 50GB delen. Ik heb de app al opnieuw geïnstalleerd. Met geen mogelijkheid krijg ik contact met KPN. Wat is hier de oplossing voor?
Admin: bericht samengevoegd met bestaand storingstopic
Ik woon met mijn ouders op hetzelfde adres. Elke maand worden er elke keer automatisch mb gedeeld alleen nu lukt dat niet. Ook handmatig kan dit niet en krijg ik de melding dat ik te weinig mb's heb om te delen, wat niet waar is want ik heb unlimited en kan 50gb delen waarvan ik elk 25GB geef. Hoe kan ik dit zsm oplossen?
Ik woon met mijn ouders op hetzelfde adres. Elke maand worden er elke keer automatisch mb gedeeld alleen nu lukt dat niet. Ook handmatig kan dit niet en krijg ik de melding dat ik te weinig mb's heb om te delen, wat niet waar is want ik heb unlimited en kan 50gb delen waarvan ik elk 25GB geef. Hoe kan ik dit zsm oplossen?
Lees even 2 berichten terug het antwoord van @Denise van KPN
Goedemorgen,
ik heb een internet + mobiel abonnement, echter heeft KPN aan dat ik geen korting krijg, kan iemand dit nagaan?
Admin: samengevoegd met algemeen storingstopic
Is er momenteel een storing met MBs delen?
Ik kan niet langer aan een gekoppeld nummer MBs delen. Terwijl dit vorige maand nog wel via automatisch delen is gelukt.
Die gaf nu een foutmelding een bij eenmalig delen, was nummer niet zichtbaar.
Ik had vanochtend een melding dat automatisch mbs delen mislukt was.
Nu probeerde ik het handmatig maar ik krijg een melding dat er geen mbs zijn om te delen, vanaf geen enkel abonnement. Dit lijkt me onmogelijk.
Is er een storing?
@Mphilippo Dit kan kloppen. Er is op dit moment een storing met KPN Combivoordeel. We werken hard aan een oplossing. Houd voor updates dit topic in de gaten.
Ik deel altijd automatisch MB’s met mijn dochters. Dit is altijd goed gegaan tot nu. Ik krijg nu in een keer de melding “MB’s delen is niet gelukt i.v.m. een technische storing” als ik op storingen kijk, wordt er gezegd dat er geen storingen zijn. Hoelang gaat dit duren?
@JesHon Er is op dit moment een storing. Hoe lang deze gaat duren, durf ik niet te zeggen. Maar er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Houd dit topic in de gaten voor updates.
Al jaren bij kpn. Elke maand deel ik wel met mijn kinderen. Nu kan ik alleen maar doneren. Hoe kan dat ineens
Bij mij werkt het weer…..ik kan weer mb’s delen.
Update: Het lijkt weer te werken! Kunnen jullie dit bevestigen?
Ik heb nu kunnen delen.
Het werkt weer bij mij!!
Yes werkt weer
Bedankt iedereen voor het testen. Ik heb het topic als opgelost gemarkeerd.
Hoi,
Bij ons werkt het nog steeds niet, zijn wij de enige? Of is er nog steeds een storing?
Hoi,
Bij ons werkt het nog steeds niet, zijn wij de enige? Of is er nog steeds een storing?
Als je het elke maand automatisch heb staan moet je het deze keer wel handmatig doen
Schijnbaar is het probleem terug aangezien ik vanmorgen ook een melding kreeg dat het automatische delen mislukt is. Eenmalig MB’s delen werkte in de eerste instantie ook niet, maar na de app af te hebben geschoten werkte het wel weer.
Edit: laat maar (zie bovenstaande reactie)
Goedemorgen allen. Zoals jullie gemerkt hebben was er een storing met MB's delen. Automatisch MB's delen werkte hierdoor niet. Deze storing is nu verholpen.
Als jouw automatische MB's delen afgelopen week niet gelukt is, dan heb je daar inmiddels een bericht over ontvangen. Je zult eenmalig de MB's handmatig moeten delen.
Volgende maand zal dit weer, als normaal, automatisch gebeuren.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.