Skip to main content

KPN Compleet gratis zenderpakket (of ESPN gratis of pluspakket gratis) staat in de ontvangen SMS

 

Afgelopen zaterdag wilde ik kpn compleet opnieuw activeren nadat hij opeens verdwenen was. Nee plus min 2 uur in de wacht te hebben gestaan werd ik zomaar uit niets weggedrukt ...wederom gebeld en weer na ruim een uur weggedrukt en erna was alles zogenaamd al gesloten en moest ik maandan terug bellen. Activeren via de site lukte niet en gaf ook aan dat ik telefonisch contact moest opnemen.

 

Begin van de middag vandaag (9-8-2022) gebeld en kreeg iemand aan de lijn die mij zeker 6 x 10 min de wacht heeft gezet en kwam met het antwoord dat ik even 2 facturen moest afwachten en dat ik dan mijn gratis ESPN zou krijgen omdat ik KPN compleet heb. Vreemd verhaal en nogmaals gebeld en kreeg gelukkig een behulpzame medewerker (ismed) die wel mee wilde denken en navraag ging doen over hoe en wat bij KPN compleet. 

 

Zaterdag een sms ontvangen van KPN dat ik kon kiezen uit ESPN compleet of Pluspakker maar volgens de medewerker kan je alleen maar het pluspakket krijgen ...en ik snap wel waarom ...pluspakker is 6.99 en ESPN is 12.99  aan maandelijkse kosten. Maar in de mail staat duidelijk dat ik kan kiezen uit of ESPN compleet of pluspakket . Dus je hebt KPN tv internet en bellen en je hebt je hele leven al KPN Hi en kpn mobiel en dat krijg je te horen dat het allemaal niet werkt zoals het er staat en dat je maar genoegen moet nemen en blij moet zijn met het pluspakket ….terwijl ik ESPN wil en deze volgens de mail ook gratis kan kiezen omdat ik KPN Compleet heb...en toen werd de verbinding verbroken en daar kon ik het mee doen en als ik een klacht wilde indienen moest ik dat maar doen???? medewerker kreeg gewoon van hogerhand door dat hij mij maar moest afschepen ...

 

 

Hoi @Van IJzendoorn . Welkom op het forum.

Hier staat uitgelegd wat de mogelijkheden zijn:

https://www.kpn.com/compleet/voordelen/wissel-je-zenderpakket.htm