Skip to main content
Beantwoord

Opnemen pakket wordt niet actief omdat Combivoordelen op in verwerking staat

• July 24, 2025
  • 2 reacties
  • 31 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Hi,
Ik ben nu al een tijdje level 3 in de voordelen maar die blijft maar op aan het verwerken staan waardoor ik de Opneem bundel misloop terwijl ik er nu voor betaal.

MVG

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi ​@chrizs 

De combivoordelen die je krijgt bij Level 1, 2 en 3 worden één keer per maand geüpdatet.
Net zoals je bijvoorbeeld een streamingdienst bij KPN besteld of een extra TV-ontvanger kun je die pas na een maand verwijderen of aanpassen.

Dit geldt ook bij Combivoordelen.

Dat er bij jouw nu “verwerken” staat houdt dus niets anders in, dat het systeem wacht op de datum waarop (in jouw geval) de combivoordelen weer kunnen worden gewijzigd of aangepast.
Het is dus niet zo, dat de door jouw aangepaste voordeel direct ingaat.

Maar op de dag dat het wordt verwerkt, zal “gratis opnemen” automatisch worden toegevoegd, en hoef je vanaf dan niet meer te betalen voor opnemen.

2 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@chrizs 

De combivoordelen die je krijgt bij Level 1, 2 en 3 worden één keer per maand geüpdatet.
Net zoals je bijvoorbeeld een streamingdienst bij KPN besteld of een extra TV-ontvanger kun je die pas na een maand verwijderen of aanpassen.

Dit geldt ook bij Combivoordelen.

Dat er bij jouw nu “verwerken” staat houdt dus niets anders in, dat het systeem wacht op de datum waarop (in jouw geval) de combivoordelen weer kunnen worden gewijzigd of aangepast.
Het is dus niet zo, dat de door jouw aangepaste voordeel direct ingaat.

Maar op de dag dat het wordt verwerkt, zal “gratis opnemen” automatisch worden toegevoegd, en hoef je vanaf dan niet meer te betalen voor opnemen.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • July 28, 2025

Hoi ​@chrizs, dank voor jouw bericht :)
Hopelijk weet je middels bovenstaand antwoord waar je aan toe bent en wat te verwachten! Omdat ik hier eigenlijk niks meer aan toe kan voegen, heb ik dit antwoord ook gemarkeerd als 'best answer'. Mocht je hier nog verdere of aanvullende vragen over hebben, laat het ons dan ook vooral weten!