Skip to main content

Hallo,

Ik wil overstappen naar hussel i.v.m 4k decoder.

Nu staat er dat ik mijn combivoordeel van telfort kan meenemen.

Kan dat nergens vinden

Weet iemand hoe ik dat  kan doen? 

Hallo @Bsz 

zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/hussel/al-een-abonnement-bij-kpn.htm

 

Denk er wel om dat je data niet meer mee kan nemen naar een volgende maand. In plaats daarvan kun je MB's delen met huisgenoten.

 


Als bestaande klant krijg je de 4k-decoder als je OOK het 4k-pakket erbij neemt.

Je krijgt er dan onderstaande zenders bij in 4k 

Xite 4k, LoveNature 4k en Insight 4k.
Verder nog ESPN UHD. Dat is HD maar dan in betere kwaliteit met 1080p met HDR. 
Ook kun je nog beschikken over een 30-tal huur (!) films à € 7,99 per keer.

De overige HD is 1080i.

Met het Hussel abonnement heb je de volgende voordelen als je ook minimaal één mobiel kpn abonnement hebt.

Gratis pluspakket (28 zenders + on demand)
€ 5 korting op afname van ESPN of Spotify of Netflix. (bij 2 of meer heb je 1 x die korting)


W.b. je laatste opmerking @JanD .

Het betreft hier een vaste aansluiting. En niet een mobiel van Telfort. Is op te maken uit de toevoeging:

 i.v.m 4k decoder


 

Nu staat er dat ik mijn combivoordeel van telfort kan meenemen.

Kan dat nergens vinden

Weet iemand hoe ik dat  kan doen? 

Hallo @Bsz ,

Jouw vraag gaat over de korting die je krijgt bij KPN Hussel in combinatie met een mobiel abonnement bij KPN op hetzelfde adres. 

Over het algemeen worden de voordelen automatisch toegepast. in de bevestiging (de overeenkomst) wordt de korting niet vermeld. Dat komt doordat je de voordelen alleen onder voorwaarden krijgt. De korting op een entertainmentpakket vervalt namelijk op het moment dat je geen mobiel abonnement meer hebt. Dat geldt ook voor het gratis pluspakket.

Heb je het idee dat de voordelen niet toegepast gaan worden?

Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden  

Als je dan een melding krijgt dat je nummer al bekend is, dan zijn de voordelen al automatisch toegepast.  

 


Goedemorgen @Bsz en welkom hier :)

Weet je met de bovengenoemde informatie waar je aan toe bent? Mocht je hier nog wel verdere of aanvullende vragen over hebben laat dit dan vooral weten!