Skip to main content

vanmorgen gechat met de klantenservice, bij het willen omzetten van alles-in-een [internet,  2 tv + opnemen, sportify en pluspakket) naar  hussel s100, met 2 tv/opnemen, spotify en pluspakket, maar geen telefoon meer] komt het pluspakket als korting niet naar voren. Ik heb ook een mobiel abbo lopen.
 

Volgens de medewerker lag dit aan de migratie dat de korting voor pluspakket komt te vervallen, ook al staat het op de site dat plus gratis is.

  1. is het nu werkelijk zo dat bij het migreren naar hussel je in de app of op de website, je niet ziet staan dat je pluspakket gratis is, maar het uiteindelijk toch goed komt ?
    Zoals tegen het onderstaande maar dan met plus voor € 0,00. (Kan het niet zo in de app krijgen).
  2. Moet het modem etc dan ook vervangen worden (nu een v10) of blijft dat hopelijk allemaal hetzelfde l pairbonding heb ik nu]

     

 

Goedemiddag @marceltervoert! Goed dat je het één en ander dubbel checkt!

Het kan inderdaad zo zijn dat het nu niet goed weergegeven wordt in MijnKPN, maar als je een Internet en TV pakket hebt en dat combineert met een mobiel abonnement, dan is het Pluspakket gratis. Dus dat komt uiteindelijk goed, :wink:.
Het antwoord op jouw 2e vraag: nee, dat verwacht ik niet. De KPN Box 12 is niet geschikt voor pairbonding. Als je daar nu gebruikt van maakt, dan wordt het modem niet omgeruild voor een KPN Box 12.

Hopelijk weet je zo voldoende? Anders lees ik het graag!


Dank je wel @Shyrin_  dan ga ik er mee aan de slag.


Misschien word het nu niet goed weergegeven. Maar het is echt gratis. Dus mocht het op de factuur niet goed staan, trek dan even aan de bel. Dan word het wel recht getrokken en op een volgende factuur gecrediteerd. 


@Shyrin_

zojuist mijn abbo omgezet en je raadt het al, ik ga meer betalen 🙃 ipv minder. Wellicht moet ik nog geduld hebben tot het entertainment voordeel en het pluspakket verrekend worden.

 

 


Het komt goed! Er vind nog een (automatische) controle plaats op de voordelen: daar ontvang je ook nog een aparte e-mail over. Ontvang je deze komende week niet, trek dan aan de bel. Want wat Nick83 zegt: 

 Dus mocht het op de factuur niet goed staan, trek dan even aan de bel. Dan word het wel recht getrokken en op een volgende factuur gecrediteerd. 

Ik regel het alsnog voor jou! :raising_hand_tone4:


Top, ik wacht het even af. 


@marceltervoert Ik heb dit in januari ook gedaan en kan je bevestigen: bij bestelling lijkt het pluspakket niet gratis. Paar dagen later (of sneller) zie je alles keurig aangepast. Inclusief gratis pluspakket en entertainment korting. 


@Ward_ dank je wel, ik heb er het volste vertrouwen in!!


Zojuist de mail ontvangen met daarin het herziene bedrag vanwege entertainmentkorting en gratis pluspakke, alles klopt nu weer met wat ik er van had verwacht. Iok is het abonnement al ingegaan en de wijziging is verwerkt. @Shyrin_ @Ward_ @Nick83  dank je wel .  


Kijk! Helemaal top! Geen dank, blij dat je dit nog even terugkoppelt!