Skip to main content

Hallo,

Ik ben aan het onderzoeken of het voor mij voordelig is om van KPN Alles-in-1 over te stappen naar KPN hussel. Ik heb daarnaast ook een Mobiel Abonnement bij KPN.

Nu wordt er gezegd dat bij KPN Hussel het pluspakket gratis inbegrepen zit. Echter, als ik dit wil wijzigen via MijnKPN staat er dat dit slechts 3 maanden is. In de voorwaarden van KPN Hussel staat dit anders. Hoe zit dit precies? 

 

 

Dat is nog oud. MijnKPN is waarschijnlijk nog niet goed bijgewerkt.

U gebruikt nu met uw huidige abonnement geen gratis ESPN? 


Nee, dat gebruik ik niet. 
Wel het pluspakket. 


Hallo @Feer, welkom op het KPN forum! Een hele terecht vraag die je stelt. Wat je nu te zien krijgt in MijnKPN, kan kloppen. Hoewel de voorwaarden al zijn aangepast, wordt het gratis Pluspakket in fases aangezet. Dit gebeurt deze en volgende maand. Als je het nu drie maanden gratis aan zou zetten, dan wordt dit straks automatisch omgezet naar volledig gratis doordat je KPN Internet, TV en Mobiel combineert. Meer over de KPN Husselvoordelen lees je in dit topic: 

 


Hoi Denise,
Bedankt voor je antwoord.

Nu lijkt het alleen helemaal niet meer te kloppen… Het pluspakket staat er niet meer bij als korting, maar moet ik betalen. 

Ik heb mijn abonnement gewijzigd, dus het zou fijn zijn als het wel goed op de factuur komt te staan. 

 


@Feer Uit de screenshot maak ik op dat je nog wel Entertainmentkorting krijgt. Dit zie je meteen bovenaan staan: “Hussel Entertainmentkorting € -5,00.” Er is dus nog niets om je zorgen over te maken. Zodra jij ook bent overgezet, zal er korting direct onder het Pluspakket komen te staan. Zoals ik al zei, worden alle klanten in november en december overgezet naar deze korting. Het kan dus nog even duren. Ik moet voor nu nog een beroep doen op jouw geduld.