Skip to main content
Beantwoord

Overweeg om KPN op te zeggen (tenzij jullie me een aantrekkelijk voorstel doen)

• April 14, 2025
  • 4 reacties
  • 144 keer bekeken

Ik overweeg om mijn abonnement op te zeggen.

Ik ben al jaren klant!

Kunnen jullie mij een aantrekkelijk voorstel sturen?

mvg Will

Beste antwoord door PeterG

Je kunt je huidige abonnement verlengen. Je behoudt dan hetzelfde waaronder je huidige tv ontvanger.

Bij 1 jaar krijg je 3 maanden € 10 p/mnd korting; 2 jaar 6 mnd. Daarna oude prijs.

Of je vernieuwt je abonnement naar de huidige vorm. Met de TV+ ontvanger, je huidige ontvangers vervallen dan. Ook dan beperkte korting.

Het is financieel niet haalbaar om bestaande abonnee's dezelfde voordelen te geven als overstappers. Want daar wordt ook jouw abonnement véél duurder van natuurlijk.

Alleen elk jaar overstappen geeft de voordelen, cadeau's, die providers (...) aan nieuwe klanten geven.

Voor een verlengaanbieding kpn bellen. Dit gaat alleen telefonisch. 0800-0402 .

Dit is de prijsstelling van het huidige abonnement (dus niet van de oudere)

www.kpn.com/entertainment/bekijk-alles

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 14, 2025

Beste ​@Will Versteeg , op dit forum kan dit niet, op de KPN website kun je via de verlenging pagina kijken wat KPN voor je kan betekenen.

• April 14, 2025

Bellen: 0800-0402. Of anders gewoon overstappen. Dreigen met overstappen heeft echt geen zin. Er zijn elke dag 100en klanten die dat doen bij de klantenservice.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • April 15, 2025

Je kunt je huidige abonnement verlengen. Je behoudt dan hetzelfde waaronder je huidige tv ontvanger.

Bij 1 jaar krijg je 3 maanden € 10 p/mnd korting; 2 jaar 6 mnd. Daarna oude prijs.

Of je vernieuwt je abonnement naar de huidige vorm. Met de TV+ ontvanger, je huidige ontvangers vervallen dan. Ook dan beperkte korting.

Het is financieel niet haalbaar om bestaande abonnee's dezelfde voordelen te geven als overstappers. Want daar wordt ook jouw abonnement véél duurder van natuurlijk.

Alleen elk jaar overstappen geeft de voordelen, cadeau's, die providers (...) aan nieuwe klanten geven.

Voor een verlengaanbieding kpn bellen. Dit gaat alleen telefonisch. 0800-0402 .

Dit is de prijsstelling van het huidige abonnement (dus niet van de oudere)

www.kpn.com/entertainment/bekijk-alles

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 16, 2025

Goedemorgen ​@Will Versteeg , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Zoals hierboven al door meerdere leden van de Community wordt aangegeven, is dit niet de juiste plek voor je vraag. Uiteraard niet vervelend bedoeld maar om te kijken of er iets mogelijk is, dien je zelf even contact op te nemen met onze Helpdesk. Je kunt daar tegenwoordig ook een belafspraak voor inplannen. Hopelijk weet je met de informatie die hier is verstrekt waar je aan toe bent!