Skip to main content

Hoi! 
wij hebben internet via oxxio, wat dus laatst is over gegaan naar kpn. Nu heb ik daardoor wel husselkorting gekregen op mijn mobiel omdat die van kpn is.  Maar is het nu ook mogelijk om netflix met korting te krijgen? 

*Admin: titel aangevuld

Hallo @Samara123 ,

Dat kan alleen als je voor KPN-thuis ook overstapt naar de voorwaarden van KPN-Hussel. 
 

Bij KPN-Hussel kun je op één aanvullend product vijf euro entertainmentkorting krijgen. Zolang je ook een mobiel abonnement hebt op hetzelfde adres. Dus dan kun je ook Netflix daarvoor gebruiken. 
 

Mogelijk is KpN Hussel voor jou duurder dan wat je nu betaalt. Check dat in Mijn KPN. Of bel morgen naar 0800-0402. Let op : Eenmaal over naar Hussel is onherroepelijk, je kunt nooit meer terug. 


Nee. Dat kan alleen met een KPN Hussel thuis abonnement. KPN klanten die een ouder abonnement hebben, niet Hussel dus, krijgen ook die korting niet.


@Noordzee 

bedankt voor je reactie! Als we nu overstappen krijgen wij dan ook de korting van een nieuw abonnement?


Nee, je komt niet in aanmerking voor een welkomstkorting. Je betaalt bv 42,50 voor 50 Mbit/s of 47,50 voor 100Mbit/s. Overigens is het pluspakket tegenwoordig ook gratis inbegrepen bij KPN Hussel in combinatie met een mobiel abonnement.