Skip to main content
Beantwoord

Partner toevoegen aan huishouden voor Combivoordeel

• August 17, 2026
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

DeadlyMartin
Deelnemer
Forum|alt.badge.img+1

Goedeavond beste lezers,

Dus ik zit met het volgende, we hebben hier KPN TV/Internet, ik heb ook mobiel en daarmee dus combivoordeel wat ook werkt.

Maar mijn vriendin heeft ook mobiel van KPN maar ik krijg haar niet bij mijn huishouden omdat ze bij een ander voordeel zit terwijl het adres niet klopt.

Ik wil haar graag bij mij erbij hebben zodat ze ook korting en voordelen krijgt.

Kan dit alleen door te bellen of kan het ergens online ook?

Ik hoor graag jullie reacties!

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@DeadlyMartin, je bedoelt dat het adres dat bij haar mobiele nummer staat niet klopt? Dat hoeft niet met een verhuizing, bij een mobiel abonnement kan je het adres ook via de MijnKPN wijzigen. Na het wijzigen kan je 'm toevoegen aan je voordelen. Lukt het op die manier? Als dat niet lukt is telefonisch contact het makkelijkste, zodat het samen met jou bekeken kan worden. Dat kan het makkelijkste door een terugbelafspraak te maken via onze site.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • August 17, 2026

Bellen en verhuizing doorgeven werkt sowieso. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 20, 2026

Hoi ​@DeadlyMartin, je bedoelt dat het adres dat bij haar mobiele nummer staat niet klopt? Dat hoeft niet met een verhuizing, bij een mobiel abonnement kan je het adres ook via de MijnKPN wijzigen. Na het wijzigen kan je 'm toevoegen aan je voordelen. Lukt het op die manier? Als dat niet lukt is telefonisch contact het makkelijkste, zodat het samen met jou bekeken kan worden. Dat kan het makkelijkste door een terugbelafspraak te maken via onze site.