Skip to main content
Beantwoord

Pluspakket als 'gratis' entertainment optie kiezen lukt niet

  • 9 July 2024
  • 5 reacties
  • 108 keer bekeken

Bij het inschakelen van de entertainment+ optie (zie afbeelding hieronder) staat dat deze gratis is.

Echter staat er daarna bij mijn nieuwe maandbedrag, dat ik deze wél moet betalen… (zie afbeelding hieronder)

Waar gaat dit mis?

Dat heb ik ook gezien bij het verlengen van mijn thuis-abo, als je het aanklikt staat er wèl een bedrag bij.

Volgens mij weet het systeem dat je geen mobiel abo bij KPN hebt en maakt het systeem er €6,99 per maand van i.p.v. gratis, want dat laatste geldt alléén als je èn een thuis-abo èn een mobiel abo hebt. @Radiant 


Zojuist met de klantenservice gesproken en kwam erachter dat ik al een jaar lang TV + Internet en een mobiel abbonement heb, maar dat deze niet gekoppeld zijn (want dat moet je zelf handigmatig doen) waardoor dit probleem zich voordoet.

Daarnaast ook al een jaar lang de kortingen, etc. misgelopen…..

Erg gebruikersonvriendelijk en neigt mijn inziens naar verkapte misleiding…

 

Toch wel een beetje spijt van mijn overstap naar KPN….


Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of Combivoordeel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten. Controleer eerst of de voordelen actief zijn via MijnKPN


Normaal gesproken zou het aanmelden voor Combivoordeel automatisch moeten gaan, @Radiant. Maar bij jou is dat blijkbaar niet goed gegaan, waardoor je dit zelf handmatig hebt moeten doen. Ik snap dat je ervan baalt dat je een jaar lang gratis Pluspakket en eventuele kortingen hebt gemist. Maar het is wel een stukje eigen verantwoordelijkheid om te controleren of je Combivoordeel ontvangt of niet.

Zoals @Noordzee zegt, kun je dit altijd controleren in MijnKPN. Mis je toch voordelen? Dan kun je de voordelen zelf nakijken en aanzetten.


Iedereen bedankt voor het beantwoorden. Ik heb de oplossing gevonden

Dit topic mag op slot.


Reageer