Skip to main content

Beste, ik zag op mijn factuur (die ik vooruit betaal) dat het pluspakket is afgeschreven. Echter in mijn abonnement in mijn kpn staat hij vermeld als gratis..? Hoe wordt het aangepast? En moet ik dan wachten op het volgende factuur?  En tevens heb ik ook een vraag over mijn entertainment korting  omdat ik spotify heb is het dus zo met spotify krijg ik de entertainment korting? Alvast bedankt!

U zegt het al, betaling is vooruit en het pakket omzetten naar gratis gebeurd in november december. Dus het kan nu gratis zijn, terwijl de factuur al was verstuurd. Voor nu heeft u al vooruit betaald. Neem aan dat er dan een restitutie komt of dat u vanavond volgende maand dus gratis kijkt.


U zegt het al, betaling is vooruit en het pakket omzetten naar gratis gebeurd in november december. Dus het kan nu gratis zijn, terwijl de factuur al was verstuurd. Voor nu heeft u al vooruit betaald. Neem aan dat er dan een restitutie komt of dat u vanavond volgende maand dus gratis kijkt.

 

:expressionless:


Ik bel wel de klantenservice 


Ik bel wel de klantenservice 

0800 0402 is het gratis nummer :-) 


Hi @Fara1984, ons forum is hoofdzakelijk voor en door klanten: we hebben verschillende behulpzame gebruikers die hun best doen om anderen op weg te helpen. Zo hier Jeroen en Anneke-Anna in jouw topic. Wij springen als moderators bij waar dit nodig is, afhankelijk van hoe druk het is kan daar een paar dagen tussen zitten. Als je liever geen tips of adviezen van anderen krijgt, of als je liever direct antwoord hebt, kan je beter even bellen of chatten met onze klantenservice. Ik zie dat je het nummer al gekregen hebt, dat is top. Op die manier heb je direct en een-op-een contact, zo helpt een van mijn collega's je meteen verder. 

Mocht je toch vragen hebben of als je wilt laten weten hoe het is afgelopen, deel het dan gerust hier.