Skip to main content

Sinds 2 maand heb ik, naast internet en televisie, ook mobiel van KPN. Ik kreeg een mail dat ik gratis het pluspakket kon aanvragen. Om de een of andere reden lukte dit niet, en heb ik gebeld.

De dame aan de telefoon heeft het na veel moeite voor elkaar. Ik kreeg tijdens het bellen een mail van KPN binnen, tot mijn verbazing staat bij het gratis pluspakket een bedrag van €9.99. Ik vertel dit meteen aan de dame aan de telefoon, maar ik hoef mij geen zorgen te maken want dit komt met de factuur helemaal goed!

 

Een maand later krijg ik de factuur, tot mijn verbazing moet ik het pluspakket 2x betalen. Van de maand dat het in ging en van de lopende maand. Weer gebeld. De man aan de telefoon zegt niks te kunnen doen. Maar zou dit bij de volgende factuur laten verrekenen, en nu zou het pluspakket er niet meer opkomen. 

Vandaag krijg ik de nieuwe factuur en tot mijn verbazing word het bedrag niet verrekend maar zelfs nog een keer het pluspakket opgeteld!! Ondertussen ben ik zo woedend. Dus bel wéér met de klantenservice. En wéér word gezegd dat ik moet betalen en dat het volgende maand allemaal goed komt.

 

Ik heb er geen vertrouwen meer in en heb de betaling bij de bank geblokkeerd! Ik vind het onacceptabel dat KPN zo met klanten omgaat! Je zou toch denken dat als een factuur niet klopt je dit kan annuleren of aanpassen!! Zo niet word het misschien tijd voor een update naar 2020, gezien dit bij andere bedrijven wel kan!

 

Via Messenger nog geprobeerd om een juiste persoon te kunnen vinden die dit wel kan oplossen. Maar ook hier moet ik maar bellen met de klantenservice, dan ken ik nu het antwoord wel weer en kom ik geen stap verder!! En wanneer je telefonisch na een leidinggevende vraagt, bestaat die niet. In ieder geval niet voor de klanten! Om te lachen dit. Hoe KPN met klanten omgaat! 

Hoi @Daisy2.0 , welkom op het forum! Wat naar dat dit al zo lang loopt. Ik zie hier dat het gratis Pluspakket nu per 4 september actief is. Op diezelfde dag heeft ook de collega waar je mee gesproken hebt, een creditering in het systeem gezet voor de teveel betaalde kosten van de afgelopen periode. Deze creditering wordt op je komende factuur van 2 oktober verwerkt. Sorry voor het ongemak!