Skip to main content

Mijn laatste factuur is ineens hoger dan gebruikelijk omdat het pluspakket ineens niet meer volledig gratis is terwijl mijn abonnement niet is gewijzigd. Hoe kan dat ?

Hallo @Dick Valentijn ,

Heb je nog wel een mobiel abonnement van KPN wat ingeschreven staat op jouw adres? Want dat is de voorwaarde voor een gratis pluspakket bij KPN Hussel. Ook bij KPN Compleet, maar daar kun je kiezen voor gratis het pluspakket of gratis het ESPN-pakket. 


@Dick Valentijn Dan heb je hoogstwaarschijnlijk deze mail gemist ;

 


Ik heb een internet, tv- en mobiel abonnement. Dan blijft het gratis pluspakket toch gewoon doorlopen. Aan het mobiele adres en nummer is niets veranderd.


Dan lijkt het erop dat je jouw voordelen vanwege KPN-Hussel niet meer geactiveerd hebt staan. Voor het aanmelden van jouw producten voor de voordelen van KPN Compleet of KPN Hussel (dat is afhankelijk van hoe oud jouw abonnementen zijn) kun je gebruik maken van deze aanmeldpagina: kpn Hussel aanmelden


Dank voor de reactie. Net gekeken op KPN Compleet maar het gratis pluspakket staat nog netjes op actief. Ik zal KPN maar gaan bellen.


KPN is hiervoor gratis te bereiken via 0800-0402. De klantenservice kan dan nakijken wat er niet goed staat in de administratie.