Skip to main content
Beantwoord

Prijs van abonnement klopt niet als ik Combivoordeel optie aanpas

• August 13, 2025
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Ik heb level 3 en 5 euro entertainment korting. Nu wil ik hiervoor in de plaats netflix basicĀ als voordeel opnemen. Ik betaal daar nu namelijk 8,99 euro voor. Alleen staat de KPN site dat niet toe. Klopt dit wel?

Ik kan wel netflix standaard kiezen als voordeel (13,99), maar dan geeft de site aan dat ik 5 euro meer moet gaan betalen. Echter als ik kies voor standaard, dan zou de 8,99 voor netflix basic (het abonnement wat dan zou moeten worden omgezet naar de gratisĀ netflix standaard) er toch af moeten gaan?

Het zou toch zo moeten zijn dat ik wanneer ik netflix basic (betaald) omzet naar netflix standaard (cadeau, level 3) ik netto 8,99 minĀ 5,- = 3,99 minder zou moeten gaan betalen? Of mis ik ergens een paar kleine lettertjes? Op dit moment maak ik dus geen gebruik van mijn level 3 omdat ik niet goed weet wat het resultaat van mijn omzetting zal zijn. Hoor graag..Ā 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@JeK, goed dat je jou vraag hier deelt. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je graag wilt weten wat je kunt verwachten voordat je de situatie verandert.

Als ik het goed begrijp, betaal jij nu maandelijks € 8,99 per maand aan Netflix Basic. Maar je wil dit graag omzetten naar Netflix Standaard, welke je kunt kiezen als jouw Keuzevoordeel bij Level 3 van de vernieuwde Combivoordeel.

Als je het Netflix abonnement via de Entertainmentopties in MijnKPN verandert, dan ga je inderdaad € 5,- meer betalen. Het verschil tussen Netflix Basic en Standaard is immers € 5,-.Ā 

Wil je Netflix Standaard gratis? Dan moet je dit aangeven via jouw Combivoordeel. In dit topic lees je hoe je dit kunt doen:Ā Vernieuwde Combivoordeel: Wat moet ik doen?. Als je dit hebt gedaan, zul je zien dat je ook minder in de maand gaat betalen.

1 reactie

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 14, 2025

Hi ​@JeK, goed dat je jou vraag hier deelt. Ik kan me namelijk goed voorstellen dat je graag wilt weten wat je kunt verwachten voordat je de situatie verandert.

Als ik het goed begrijp, betaal jij nu maandelijks € 8,99 per maand aan Netflix Basic. Maar je wil dit graag omzetten naar Netflix Standaard, welke je kunt kiezen als jouw Keuzevoordeel bij Level 3 van de vernieuwde Combivoordeel.

Als je het Netflix abonnement via de Entertainmentopties in MijnKPN verandert, dan ga je inderdaad € 5,- meer betalen. Het verschil tussen Netflix Basic en Standaard is immers € 5,-.Ā 

Wil je Netflix Standaard gratis? Dan moet je dit aangeven via jouw Combivoordeel. In dit topic lees je hoe je dit kunt doen:Ā Vernieuwde Combivoordeel: Wat moet ik doen?. Als je dit hebt gedaan, zul je zien dat je ook minder in de maand gaat betalen.