Skip to main content

Ik heb een probleem bij het aanmaken van Seaters Account en hoop dat ik hier een oplossing kan vinden.

Ik kan volgende melding : Je mobiel telefoonnummer is nog niet bevestigd! Zonder bevestiging kan je niet deelnemen aan de verschillende winacties op het platform.

Als ik dan de link indruk weke bevestiging sms moet verzenden krijg ik volgend bericht :

Gelieve een uniek telefoon nummer te gebruiken

Wat die ik fout of beter nog hoe kan ik het goed doen ?

Dank voor hulp en advies

Chris

Ik heb geen idee, @Chris1952 .  Heb je het al geprobeerd via dit formulier?

 

https://helpdesk.seaters.com/hc/nl/requests/new

 


Ik weet niet of dit de juiste plaats is voor mijn vraag, maar ik kan geen andere plaats vinden dus probeer ik het hier maar.

Ik ben onlangs gestart met het KPN/Seaters programma en probeer daar nu mijn account op orde te maken. Het lukt me om vrijwel alle data in te geven met uitzondering van mijn telefoon nummer. nadat ik mijn telefoon nummer heb ingegeven krijg ik volgend bericht :

Je mobiel telefoonnummer is nog niet bevestigd! Zonder bevestiging kan je niet deelnemen aan de verschillende winacties op het platform, en zodra ik een bevestiging sms aanvraag krijg ik melding 

Gelieve een uniek telefoon nummer te gebruiken, en houdt het op.

Heb al geprobeerd Seaters te bereiken maar dat is een ramp, geen enkele reactie, vandaar mijn hoop op dit forum.

Dank en groet

 

Chris

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Hoi @Chris1952 . Seaters handelt alles af.  Wij zitten daar niet tussen.

Als jij het formulier gebruikt wat ik eerder liet zien, hoort daar een nette reactie op te komen. Ik zou daar gewoon mijn vraag in stellen als ik jou was.Â