Skip to main content
Beantwoord

Probleem met MB's delen. Nummer kan niet toegevoegd worden

• 5 februari 2025
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Mbs delen lukt niet met 1 nummer. Van dit nummer kunnen wel mbs gehaald worden maar niet toegevoegd. (Andere nummers lukt t wel.

Als ik nummer toevoegen probeer zegt hij dat het al toegevoegd is en toch komt t nummmer niet naar boven bij afzender.

graag oplossen zsm!!

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@C. Rijk, welkom bij onze community. 

Het is van belang dat het telefoonnummer aan de voorwaarden voldoet voor het delen van de MB's, zie de link hieronder. Ik vermoed echter dat dit wél het geval is aangezien je wel het nummer bij je overzicht ziet. Ik adviseer je om in dit geval contact met ons op te nemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. 

Bekijk origineel

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23268 reacties
  • Antwoord
  • 6 februari 2025

Hi ​@C. Rijk, welkom bij onze community. 

Het is van belang dat het telefoonnummer aan de voorwaarden voldoet voor het delen van de MB's, zie de link hieronder. Ik vermoed echter dat dit wél het geval is aangezien je wel het nummer bij je overzicht ziet. Ik adviseer je om in dit geval contact met ons op te nemen. Maak makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 februari 2025

Dankjewel voor uw reactie. Ik heb inmiddels gebeld met de klantenservice en het probleem is opgelost.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23268 reacties
  • 10 februari 2025
C. Rijk schreef:

Dankjewel voor uw reactie. Ik heb inmiddels gebeld met de klantenservice en het probleem is opgelost.

Heel fijn om horen, dank ook voor de terugkoppeling hier. 

*