Skip to main content

Ik heb ziggo sport totaal pakket, spotify familie, internet, TV en vaste telefonie maar heb ik dan geen recht op een husselpakket ?

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @geven en nemen!

Ik lees dat je een Internet en TV abonnement hebt met extra opties: maak je ook gebruik van een mobiel abonnement via KPN? Als je namelijk een vast abonnement (Internet evt met TV) en een mobiel abonnement op hetzelfde (factuur) adres geregistreerd hebt staan, kun je extra voordelen krijgen. 

Ik stel voor dat één van mijn collega's met je meekijkt: naar het huidige abonnement (wellicht maak je nu nog gebruik van een verouderd abonnement en kan deze voordeliger uitpakken met één van onze huidige abonnementen) en, als je nog niet mobiel via ons belt, of dat een interessante optie voor je is en welke voordelen het je kan opleveren.

  • Telefonisch zijn we bereikbaar via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.