Skip to main content

Hoi,

 

Ik heb 07-OKT-2023 een Galaxy S23+ besteld via jullie webshop:

Samsung Galaxy S23+ 5G eSIM 512 GB - Phantom Black met abonnement afsluiten | KPN

Hier staat een actie op dat er een Samung galaxy tab A8 bij zit. (Site zegt: “+ Tab A8 LTE twv €229”)

Maar toen ik deze, met de nodige foto’s en screenshots) aanvroeg bij Samsung via de link op dezelfde KPN website (Vraag jouw cadeau aan bij Samsung via deze link) kreeg ik te horen dat de actie niet geldig is voor KPN (ondanks dat dit aangeprezen staat op de website). “Helaas voldoet jouw registratie niet aan de actievoorwaarden. Daarom kunnen we je deelname helaas niet goedkeuren.
De reden hiervoor is: Het deelnemende model is niet aangekocht bij een deelnemende winkel.

En inderdaad, bovenaan de actievoorwaarden bij Samsung staat als titel: “Bijzondere actievoorwaarden – Ontvang een Tab A8 WIFI 32GB bij aankoop van een Z Flip5, Fold5 of S23 Series.* *niet ingesloten zijn ODIDO, Capi-Lux en KPN”.

 

Mijn vraag is nu hoe zorgen jullie er voor dat ik mijn Galaxy tab A8 krijg?

Hoi  @Mark v B 

 

Waar heb je die actievoorwaarden gezien, als ik op de link klik die je geplaatst heb en ik open dan de actievoorwaarden krijg ik juist voorwaarden die alleen voor KPN zijn:

 


Hoi GeSp,

 

stond in reactie mail:

 

Helaas voldoet jouw registratie niet aan de actievoorwaarden. Daarom kunnen we je deelname helaas niet goedkeuren.

De reden hiervoor is:

Het deelnemende model is niet aangekocht bij een deelnemende winkel.


Wil je de actievoorwaarden nog eens nalezen? Klik dan hier. Voor verdere vragen kun je 24/7 contact met ons opnemen via: Messenger of telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief).

 

En met de klik dan hier link kom je op PDF met actievoorwaarden zoals boven beschreven.


Hoi Mark,

 

Dan moet dat een fout op de website van Samsung zijn, ik zou dan toch contact met ze opnemen en ze wijzen op de link die KPN geeft, via die link heb je het toch ook aangevraagd?

Op die pagina uit de KPN link staat juist alleen KPN als deelnemende winkel.


Nog een keer geprobeerd in te leggen, kijken waar ze mee terugkomen.

Blijft raar dat de eerste reactie van hen is dat KPN niet meedoet en dan jouw reactie laat zien van wel.

Dus we hopen op het beste.


Ik ben ook nog steeds bezig  sinds oktober  eerst een goed keuring gekregen en een week laten een afkeuring  ook de reden deel nemende  winkel   terwijl dit totaal niet klopt maar blijkbaar  is dit iets wat moeilijk  is om Samsung  duidelijk  te maken  dit is gewoon oplichting  niets meer niet minder  werken  aan een oplossing  is echt kansloos  ik heb dit echt nog nooit mee gemaakt van een klanten service  onder tussen al 6 x meneer wij maken een ticket  aan en de desbetreffende afdeling  zal er naar kijken en belt u terug wat ook nog nooit is gebeurd  waardoor  ik wekelijks  aan de telefoon  hang en vervolgens  elke keer het zelfde gesprek   en uiteindelijk  krijg ik te horen dat de actie is verlopen  en ze niks kunnen doen   uiteraard ga ik hier niet mee akkoord  


Reageer