Skip to main content
Beste meneer/mevrouw Roon,
 

U heeft onderstaande prijs gewonnen:

2 kaarten voor een wedstrijd van het Nederlands Elftal of voor de Oranje Leeuwinnen.

Hoe kom ik aan deze tickets?

Hallo @Conny van Roon ,

Gefeliciteerd ! 

Door nu snel in te loggen op hun website en daar de kaarten te bevestigen. https://www.seaters.com/kpn/authenticate/landing

Let op : Je hebt meestal maar 24 uur de tijd. Daarna worden ze aan iemand anders toebedeeld. 

De daadwerkelijke tickets krijg je daarna pas per e-mail. Vaak maar één dag voor de wedstrijd.  


Hi ik moet een code opgeven. Dit staat niet in mijn gewonnen prijs mail. Hoe kom.ik daaraan?


Kun je op seaters.com niet gewoon (na het inloggen) bovenin naar Mijn Tickets? 

Staat die code anders niet in een ontvangen SMS-bericht?


Hi @Conny van Roon! Is het gelukt de kaarten in ontvangst te nemen met de goede raad van @Noordzee?


Hi Bram, 

Nee het is nog niet gelukt ik moet een code opgeven.  Geen idee hoe ik daar aan kom


Dit is ook wel apart : 

2 kaarten voor een wedstrijd van het Nederlands Elftal of voor de Oranje Leeuwinnen.

 

​​​​​​​Normaal krijg je een melding voor een bepaalde wedstrijd. 

 


@Conny van Roon de toegangscode moet zijn “KPNPAKTUIT”. Het uitdelen van de kaarten gaat tegenwoordig via Sidekix. Die kan je bellen op 088 - 623 7006 (locaal tarief). Zou je die willen bellen om daar te vragen of ze je in het systeem hebben staan?

Als dit niet het geval is vul dan je profiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Dan ga ik kijken waar de kaarten blijven.