Skip to main content
Beantwoord

Seaters ingeloot maar kan niet betalen doordat ING app niet opent

• August 15, 2025
  • 4 reacties
  • 73 keer bekeken

Ik ben ingeloot voor sail on stage voor donderdag 21 aigustus met jan smit

Ik moet voor morgenochtend zaterdag 16 aug. 11 uur bevestigen alleen ik kan niet betalen omdat de ing app niet opent, en via ing.nl doet ie het niet en moet ik de app instellen, kan iemand mij helpen ik wil er heel graag naar toe

Groet linda

Beste antwoord door PeterG

Voor een storing met de ING app neem contact op met de bank. 

Je zult toch ook andere betalingen moeten en willen doen. Dus dat ding moet werken. 

En dan nog een tip: probeer het eens met je telefoon op 4/5G.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • August 15, 2025

Voor een storing met de ING app neem contact op met de bank. 

Je zult toch ook andere betalingen moeten en willen doen. Dus dat ding moet werken. 

En dan nog een tip: probeer het eens met je telefoon op 4/5G.

• August 16, 2025

Probeer het eens gewoon op de pc. Waarschijnlijk krijg je dan gewoon een betaal link naar de website van ING.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • August 18, 2025

Hi ​@Linny2008, wat ontzettend jammer dat het niet direct goed gaat met betalen 😐

Ik zie dat de anderen hier je al tips hebben gegeven, en hoop dat het alsnog gelukt is!

• Auteur
  • Topper
  • August 18, 2025

Hi ​@Linny2008, wat ontzettend jammer dat het niet direct goed gaat met betalen 😐

Ik zie dat de anderen hier je al tips hebben gegeven, en hoop dat het alsnog gelukt is!

Hoi maja 

Ik zie dat alles hier door elkaar.loopt haahahah , ik heb zelf de tip aan de mensen gegeven ,want kpn weet het niet op te lossen,dus iedereen is blij dat ze toch kunnen gaan.