Skip to main content
Vraag

Seaters Rijksmuseum tickets niet te reserveren wegens geen tijdslot

• August 18, 2026
  • 3 reacties
  • 55 keer bekeken

Hallo, 

Ik heb na 6x meedoen met de Rijksmuseum actie eindelijk een keer tickets gewonnen. 
je zou het niet geloven maar de tickets die ik had gewonnen kon ik niet reserveren wegens de tickets niet meer bestonden 😁 omdat er geen tijdslot beschikbaar was. 
contact met KPN Seaters heb je niks aan en dan nog over de klantenservice van KPN zelf die kunnen helemaal niks betekenen of inzien. 
je mag wel 4,- betalen aan de KPN fonds maar ze kunnen niks terug krijgen of inzien. 
KPN heeft geen aanspreek punt voor problemen betreft KPN seaters (samenwerking) 

heel apart. 
omdertussej zijn mijn tickets verlopen en kan niemand wat betekend en wijzen ze allemaal naar elkaar. 

3 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hi en welkom op onze Community ​@Elroy1234!

Wat jammer dat je eindelijk gewonnen had bij een Rijksmuseum actie, maar dat 't niet gelukt is om de kaarten te bemachtigen. Voor de zekerheid: 't is wel belangrijk dat je direct je kaarten claimt als je bericht krijgt over dat je hebt gewonnen. Dan is er gewoonlijk altijd nog voldoende plek. Kan het zijn dat er even tijd tussen heeft gezeten?

Voor hulp met de kaarten en ook met eventueel terugkrijgen van de bijdrage voor het Mooiste Contact Fonds, kan je contact opnemen met onze partner, Seaters. Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief). Zij regelen de actie en helpen je om het op te lossen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • August 20, 2026

Hallo, Alexandra,

ik heb na dat ik zag dat ik heb gewonnen gelijk de kaartjes geclaimd door te betalen. 
Hierna wou ik ze bestellen met de code die ik heb ontvangen en dit was niet mogelijk. 
mij mag wel het KPN fonds betalen maar ik kan me geld niet terug krijgen heel apart. 

vindt het apart dat je ook nog gaat benadrukken het mooiste contact fonds terwijl ik heb gewonnen maar niks krijg en jullie met geen 1 oplossing komen. 
het contact met KPN & Seaters is waardeloos.

Ik heb meerderen keren contact gezocht met KPN en die wilt niet helpen.

ik heb ook aangegeven dat seaters niks doet dus u kunt mij doorsturen naar hun maar hun helpen me net zoveel als KPN niet dus. 
het telefoon nummer wat u doorgeeft is niet van seaters maar van kpn inkoop.

seatera geeft KPN de schuld dat het niet werkt en jullie weer andersom daarom probeerde ik het via deze manier maar dat gaat niks veranderen zie ik zo. 
als je de negatieve berichten gaat kijken online allemaal dan ben ik niet als enige die hier tegenaan loopt. 

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Dank voor het signaal ​@Elroy1234

Het klopt dat we je vanuit KPN niet met de kaartjes kunnen helpen, omdat deze vanuit Seaters geregeld en verstuurd worden. Het nummer dat ik je gegeven heb, is het contactnummer voor Seaters. Als het telefonisch niet lukt, dan kan je jouw situatie en verzoek om het op te lossen voorleggen via dit contactformulier van Seaters. Er wordt dan binnen 48 uur contact met je opgenomen om je verder te helpen.