Skip to main content
Beantwoord

Sinds vandaag kan ik geen Keuzevoordeel op level 3 kiezen

• July 2, 2025
  • 3 reacties
  • 45 keer bekeken

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Ik heb Internet/tv en 4 mobiele abonnement, eerst stond het goed op level 3, maar vandaag is deze helemaal verdwenen en kan niets kiezen.

Graag herstellen.

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Denise van KPN

Fijn om te lezen dat je inmiddels weer level 3 hebt, ​@ERIKSonline. Waarom dit ineens niet meer zo was, durf ik niet te zeggen. Maar het belangrijkste is dat alle abonnement nu weer onder hetzelfde huishouden staan en je weer kunt genieten van de voordelen van level 3.

Inmiddels zijn we ook een dag verder. Heb je de mail voor Netflix al binnen? Meer informatie over het activeren van Netflix bij KPN lees je hier: Netflix bij KPN.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2025

Ik zie dat een medewerker mijn abonnementen weer bij elkaar heeft gezet, maar dat stond al zo in mijn account. Affijn het staat weer goed.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 2, 2025

Ik heb netflix gekozen als keuzevoordeel, maar ik krijg helemaal geen email hierover.

Op jullie website staat dat het maximaal 30 minuten duurt.

Ik wacht nu al bijna 3 uur.

Hoe zit dit KPN?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Fijn om te lezen dat je inmiddels weer level 3 hebt, ​@ERIKSonline. Waarom dit ineens niet meer zo was, durf ik niet te zeggen. Maar het belangrijkste is dat alle abonnement nu weer onder hetzelfde huishouden staan en je weer kunt genieten van de voordelen van level 3.

Inmiddels zijn we ook een dag verder. Heb je de mail voor Netflix al binnen? Meer informatie over het activeren van Netflix bij KPN lees je hier: Netflix bij KPN.