Skip to main content
Beantwoord

Snelpakker: Game console naar keuze ook voor mij nog geldig?

• 6 oktober 2024
  • 4 reacties
  • 267 keer bekeken

Ik heb mijn bestelling op 27 september geplaatst, maar mijn abonnement gaat in op 9 oktober en de actie eindigt vandaag(6 oktober). Mijn promotierechten worden toch niet geschonden?

Beste antwoord door Noordzee

fatih2000 schreef:

k heb de infrastructuur al bij mij thuis en ze hebben mijn modem en NT-box verzonden. Ik wacht alleen op de afspraak van het ingenieursteam vanwege een technisch probleem, zodat ik verbinding kan maken, dus de startdatum van het abonnement is 9 oktober. Zal ik in dit geval problemen ervaren?

Dan verwacht ik geen problemen.

Noordzee schreef:

Hallo @fatih2000 ,

Uit de voorwaarden : 

• Het actieaanbod is niet geldig als je KPN Glasvezel vooruitbesteld op een adres waar in de toekomst glasvezel wordt aangelegd. Wil je toch gebruik maken van het welkomstcadeau? Kies dan bij de vraag “Wanneer wil je internet?” voor “Zo snel mogelijk".

bron: https://www.kpn.com/shop/pakket-zelf-samenstellen?tv=ja&actie=snelpakkers

Jij hebt geen adres waar pas in de toekomst glasvezel wordt aangelegd. Dus je voldoet aan de voorwaarden.  

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38342 reacties
  • 6 oktober 2024

Hallo @fatih2000 ,

Als je hebt gekozen als ingangsdatum "zo snel mogelijk", dan heb je recht op het welkomstcadeau.

Uit de voorwaarden : 

• Het actieaanbod is niet geldig als je KPN Glasvezel vooruitbesteld op een adres waar in de toekomst glasvezel wordt aangelegd. Wil je toch gebruik maken van het welkomstcadeau? Kies dan bij de vraag “Wanneer wil je internet?” voor “Zo snel mogelijk".

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 6 oktober 2024

Een dergelijke vraag ben ik nog nooit tegengekomen. Ik heb de infrastructuur al bij mij thuis en ze hebben mijn modem en NT-box verzonden. Ik wacht alleen op de afspraak van het ingenieursteam vanwege een technisch probleem, zodat ik verbinding kan maken, dus de startdatum van het abonnement is 9 oktober. Zal ik in dit geval problemen ervaren?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+31
  • Superuser
  • 38342 reacties
  • Antwoord
  • 6 oktober 2024
fatih2000 schreef:

k heb de infrastructuur al bij mij thuis en ze hebben mijn modem en NT-box verzonden. Ik wacht alleen op de afspraak van het ingenieursteam vanwege een technisch probleem, zodat ik verbinding kan maken, dus de startdatum van het abonnement is 9 oktober. Zal ik in dit geval problemen ervaren?

Dan verwacht ik geen problemen.

Noordzee schreef:

Hallo @fatih2000 ,

Uit de voorwaarden : 

Jij hebt geen adres waar pas in de toekomst glasvezel wordt aangelegd. Dus je voldoet aan de voorwaarden.  

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 6 oktober 2024

bedankt voor uw aandacht