Skip to main content

We hebben al geruime tijd KPN compleet met 2 mobiele abonnementen. Waarvan de einddatum al lang voorbij is. Nu is er de actie met een soundbar. Als ik nu, onder dezelfde voorwaarden verleng voor een jaar krijg ik dan die soundbar?

We hebben al geruime tijd KPN compleet met 2 mobiele abonnementen. Waarvan de einddatum al lang voorbij is. Nu is er de actie met een soundbar. Als ik nu, onder dezelfde voorwaarden verleng voor een jaar krijg ik dan die soundbar?

Nee. Dat is alleen voor nieuwe klanten. En dat bent u niet.


als ik het nu opzeg en gelijk daarna weer een overeenkomst sluit voor een jaar ben ik wel een nieuwe klant? Maw ieder jaar overstappen is het beste?

nu wordt het steeds automatisch verlengd en krijg ik eigenlijk nooit een bericht met een nieuw voorstel (wat eventueel voordeliger zou kunnen of beter is). 


Nee je moet dan eerst 6 maanden geen klant zijn geweest voordat je weer nieuwe klant kunt zijn.

Als je het gedoe van elk jaar overstappen geen probleem vind kun je inderdaad kadotjes scoren.

(of bellen en zeggen dat je opstapt mits……kan soms werken)


Bij een mobiel abonnement zitten geen cadeautjes.

Dit geldt alleen bij een NIEUW abonnement met internet op de VASTE lijn. En je moet minstens een half jaar een dergelijk abonnement niet gehad hebben.