Skip to main content

Ik heb onlangs mijn echtgenote laten overstappen van een Vodafone naar KPN en heb hier echt heel veel spijt van.

De producten van KPN compleet op mijn adres waren toen nog: TV, telefonie, internet en 3 mobiele abonnementen. Dit zou dus de 4e mobiele abonnement zijn.

Het was n.l. de bedoeling dat zij hierdoor ook kon profiteren van de voordelen van KPN compleet op ons adres, maar in tegenstelling daarvan is het een en al ellende en drama geworden.

  • Verkeerde aanhef op het contract
  • Verkeerde banrekeningnummer op het contract
  • Naamfout
  • Verkeerde informatie van de medewerker van KPN

Telkens als wij de aanvraag inclusief nummerbehoud afgerond hebben en een fout hadden geconstateerd in het contract moesten wij terugbellen. De fout werd (zogenaamd) hersteld en wij kregen weer een nieuwe simkaart opgestuurd met een (nieuw) nummer. En dit al in februari 2021, eigenlijk 2 maanden voor de overstap. Op de bewuste dag van de overstap heeft mijn echtgenote i.p.v. haar nummerbehoud een verkeerd nummer aangesloten gekregen……. Je raadt al, weer aan de telefoon. KPN ziet dat het nummer dat is overgenomen van Vodafone naar KPN maar het nummer is niet gekoppeld aan het contract van mijn vrouw, alhoewel op haar contract anders wordt beweerd. Uiteindelijk wordt er weer een nieuwe simkaart naar ons verstuurd (sim nr4) en met succes…. het te behouden nummer werkt. 

In  tussen worden verschillende afschrijvingen gedaan van abonnementen die wij helemaal niet geregistreerd hebben staan. En steeds weer zitten we langer dan 45min met KPN aan de telefoon om te horen dat het zal worden opgelost. Te vergeefs dus……………….

Ik zat vandaag weer aan de telefoon met KPN om opheldering te vragen over een afschrijving waarvan de factuur niet terug is te vinden in mijn omgeving. Ook heb ik aangegeven dat er meerdere spooknummers voorkomen in mijn voordeelnummers. De medewerkster belast met het opnemen van de telefoon wist mij te overtuigen dat dit te maken zou\ kon hebben met een mogelijke ex-partner. Ik vond haar reactie wel heel creatief. Gelukkig voor mij is dat niet het geval dus ben ik weer bij af. Met als klap op de vuurpijl dat de beloofde voordelen die horen bij het KPN compleet pakket z.a. geen aansluitkosten ook niet zijn doorgevoerd. 

Ik vraag mij af als dit de manier is om klanten binnen te halen? 

Ik sta nog steeds verbijsterd van dit geval en heb er onwijs spijt van dat ik mijn echtgenote heb overhaalt om over te stappen naar KPN.

Ze heeft er immers niets aan dan verdriet!

Ik ben erg benieuwd hoe en wanneer KPN dit probleem gaat oplossen?

 

Welkom op het forum @Overstappen naar KPN  en excuus dat het onder deze omstandigheden nodig is. Wat ik wil doen is kijken hoe we voor een oplossing kunnen zorgen. Zoals ik het van je begrijp is het gewenste eindresultaat om het mobiele nummer dat je echtgenote op dit moment nog steeds bij Vodafone heeft met de gewenste gegevens als contract bij KPN komt. Wat ik als eerste van je zou willen vragen is je profiel in te vullen. Als je daar in ieder geval de huidige contractgegevens zou willen vermelden. Dus de gegevens van het huidige abonnement en niet die van het nieuwe aan te maken abonnement. Als je daarna bij persoonlijke opmerkingen de gegevens in zou willen vullen van het nieuw aan te maken abonnement dan kunnen we daarmee aan de slag. Wat ik nog wel zou willen vermelden is dat husselvoordelen niet inhouden dat er geen aansluitkosten zijn. Deze kosten worden gerekend bij het afsluiten van een nieuw mobiel abonnement. Ook op het moment dat deze komt te vallen onder KPN compleet of Hussel voordelen.  Laat even weten als je je profiel hebt ingevuld en dan gaan we voor je aan de slag.


Bedankt Bram, ik heb mijn profiel ingevuld. Als er nog info ontbreekt laat het weten

 

 


Zoals ik het al had verwacht. Heb ik zitten wachten op een telefoontje van KPN afgelopn vrijdag. Er zou dan getracht worden het probleem op te lossen. Niets nieuws!!