Skip to main content

Hallo,

Wij hebben altijd een bundel gehad waarin wij beide Spotify premium ontvingen... Afgelopen jaar zijn wij verhuisd en hebben geen ander abonnement afgesloten. Ik kreeg een melding begin dit jaar dat mijn premium naar gratis werd omgezet omdat mijn gegevens aangepast zouden zijn en er geen premium meer bij hoorde...bij mijn man niet. Bleek dat ik vergeten was om mijn gegevens te verhuizen (dus het algehele abonnement was wel verhuisd alleen mijn telefoon nog niet) ...dat heb ik ondertussen al gedaan maar heb helaas nog steeds de gratis versie.  Graag zie ik hier een oplossing voor.

 

 

Goedemorgen @Marit1809, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Zolang jij je abonnement niet hebt gewijzigd, en ook in MijnKPN nog bij je bundel staat dat je recht hebt op Spotify Premium, dan zou je dit gewoon nog moeten krijgen. Een verhuizing zou hier geen invloed op moeten hebben.. Wel op de KPN Compleet voordelen eventueel, maar daar valt Spotify niet onder. Om het een en ander na te kijken heb ik wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan duik ik de systemen in!


Hoi Susan,

 

Ondertussen is het al opgelost! mijn man had toevallig contact met jullie afgelopen week. bleek dat er toch iets mis was gegaan bij het verhuizen en deze niet volledig afgerond was.  dat is nu hersteld en ik heb ook weer spotify premium. Toch bedankt nog voor je antwoord!

 

mvg Marit 


Fijn om te horen @Marit1809! En natuurlijk graag gedaan. Veel plezier ermee!


Reageer