Skip to main content

Bij mijn alles-in-één abonnement van KPN heb ik recht op gratis Spotify Premium. 

Het is in al die jaren niet gelukt om dat normaal te activeren….. ondanks nieuwe codes etc.
Misschien dat ik dit aan het verkeerde Spotify account heb laten koppelen, maar zou dit graag eens goed willen wisselen. Ik kan echter in Mijn KPN nergens een optie vinden om dit te doen. Is dit mogelijk, en zo ja, hoe kan ik dit veranderen? Hebben jullie er een stappenplan (spotify insatlleren voor dummies) bij?

Alvast dank.

https://campagne.kpn.com/spotify/activeer


Hoi Jeroen,

Daar gaat het al fout omdat ik al een code ooit heb gehad en een nieuwe opvragen lukt niet met het mailadres en telefoonnummer dat onder mijn.kpn bekend staat.


Ik begrijp dat je niet bij het telefoonnummer of mailadres kunt komen die geregistreerd staan in MijnKPN @ArwinA? Kun je wel inloggen in MijnKPN? Eenmaal ingelogd kun je jouw gegevens wijzigen namelijk. Vervolgens kun je met het juiste 06-nummer of mailadres opnieuw de code aanvragen.  

En welkom op ons Forum trouwens :) 


Hoi Niek,

@Niek_ Thnx voor je reactie.

Dat inloggen op mijnkpn gaat prima maar de gegevens daar kloppen gewoon. Mail adres is goed en telefoonnummer ook.

Ik krijg alleen bij opvragen sproify code foutmelding dat mailadres (en ik heb al onze mails geprobeerd) niet gevonden is.

groet, Arwin

 

Duidelijk. Kun je jouw forumprofiel aanvullen met je 06-nummer, postcode + huisnummer, naam, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van de contractant? Dan kijk ik even met je mee. 


Hoi @Niek_ ,

Ik heb het aangevuld. Kon rekeningnummer en mobiel niet invullen en heb dat bij extra info neergezet.

Hopelijk lukt het zo.


Bedankt! Ik zie dat het Spotify account (premium) al sinds 2017 actief is. Dit betekent dat je helemaal niks hoeft te activeren en gewoon in kunt loggen bij Spotify met het Facebookaccount dat eraan gekoppeld is. Probeer dat eens :) 


Ik heb geen Facebook account meer, dus dat gaat niet meer…. Daar ligt het dan waarschijnlijk aan.

Heb ook mijn vrouw haar Facebook geprobeerd maar dan krijg ik direct de vraag of ik 3 maanden gratis Spotify Premium wil proberen. Dat is hem dan ook niet. (-:


En heb je nog wel het mailadres in gebruik dat was gekoppeld aan dat Facebookaccount? Daar zou je ook nog mee in moeten kunnen loggen volgens Spotify


Ja Niek, 

daarmee is het nu wel gelukt! Thnx. Was zwaar graven in oude mailadressen maar het is goed gegaan!!


Super! Fijn dat het alsnog gelukt is. Kun je nu eindelijk gebruik maken van Spotify Premium. Je hebt er hard voor moeten werken, dus wel verdiend ;)

Als ik nog iets voor je kan doen, dan hoor ik het graag!