Skip to main content

Ik heb superwifi aangeschaft maar krijg deze niet aangesloten op de Experiabox; lampje van superwifi blijft op oranje hangen. Kan het zijn dat de Experiabox te oud is? Het is model ZXV10H220N.

Alles in oude situatie teruggebracht alleen herkennen ipad en iphone nu ineens het draadloze netwerk van de Experiabox niet meer. Deze al een paar keer uit en aan gezet maar dat helpt niet.

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Op zich die inderdaad oud. Bel 0800-0402 tegen de computer die je aan de lijn krijgt zegt je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal.  Benadruk vooral dat ie geel is verkleurd en piept. Desalnietemin zouden de super wifi's het wel moeten doen. Wellicht is het verstandig om te wachten op dr nieuwe.  Probeer nu de experiabox te resetten om de Wi-Fi terug te krijgen.


Dit is een V7 en wordt niet langer ondersteund door KPN (superwifi). Deze mag dus per direct gewisseld worden door te bellen met 0800-0402.

Vraag om een V12 !!!


Vraag om een V12 !!!

Dat is zinloos, de KPN medewerker kan dat helemaal niet bepalen. Het “logistieke proces” :sunglasses: bepaalt welke Box verzonden wordt. De kans op een Box 12 is vrij groot, maar niet gegarandeerd.


@RLau Laat je maar eens verassen door wat er straks in die mooie groene doos zit :wink:

Iedereen de beste wensen voor 2021 !!! 🥂🍷💥


Welkom op het forum @RLau! Laat je nog even weten of het met het juiste advies van @Joep1965 is gelukt? Zo niet, vul dan even je profiel in en maak ik het alsnog voor je in orde!