Skip to main content

Ik heb kpn compleet. Heb nu espn gratis.wil nu weer switchen naar pluspakket, maar dat gaat niet meer.is dit veranderd?

Hoi @Hans253 . Welkom op het forum.

Kun je mij vertellen hoe je dit probeert? Waar ga je naartoe? En wat is de foutmelding?


Ga via menu,naar zenderpakketten.dan staat er kpn compleet. Normaal staat daar keuze

Mogelijkheid  tussen espn en pluspakket  maar pluspakket staat er niet meer bij.geen foutmelding.

 


Kun je deze stappen eens proberen, @Hans253 ?

  1. Ga naar MijnKPN, log in met je KPN ID.
  2. Klik in het beginscherm op KPN Compleet.
  3. Klik op je huidige zenderpakket.
  4. Kies het Pluspakket of ESPN Compleet Pakket.

 

https://www.kpn.com/televisie/pakketten/pluspakket.htm


Ik heb hetzelfde probleem. Ik kan niet switchen van ESPN naar pluspakket. Er komt een foutmelding dat wijzigen niet mogelijk is (in rood gedrukt). Kunt u mij aangeven hoe dit nog wel uitgevoerd kan worden?


Ik zou.gewoon bellen naar kpn. Heb ik ook gedaan.na een paar dagen was het opgelost. 

Kan nu ook gewoon weer switchen.maar waar het aan lag,geen flauw idee.


@EelcoB . Heb je de stappen die hierboven staan gevolgd? Is het wel een maand geleden voordat je een nieuwe wijziging probeert te doen?


Ja alle stappen gevolgd, ook gebeld met KPN, sterker ik heb 123 minuten aan de telefoon gezeten en het probleem is niet opgelost! Op Mijn KPN staat te lezen dat ik dit 1 x per maand mag doen. Er wordt nu gezegd dat dit niet meer in mijn abbo zou zitten! Ikheb een alles in één abonnement en twee mobiele abonnementen. Ik ben al sinds 1986 klant bij KPN en  u wordt er doodleuk gezegd dat deze mogelijkheid er niet is! Staat gewoon in Mijn KPN dat ik deze mogelijkheid WEL heb! oa voor deze mogelijkheid en grTis spotify en nog wat voordelen hou ik bewust deze abonnemenst vorm aan. Ik zou nu 9,99 euro p maand moeten gaan betalen als ikpluspakket wil. Ongehoord dat dit eenzijdig kan! Mijn eerdere ervaring is de klantenservice eigenlijk niets kan betekenen, alleen de afdelong opzeggingen kan dit oplossen. Echt heel heel vreemd en dan druk ik me voorzichtig uit.


Ja alle stappen gevolgd, ook gebeld met KPN, sterker ik heb 123 minuten aan de telefoon gezeten en het probleem is niet opgelost! Op Mijn KPN staat te lezen dat ik dit 1 x per maand mag doen. Er wordt nu gezegd dat dit niet meer in mijn abbo zou zitten! Ikheb een alles in één abonnement en twee mobiele abonnementen. Ik ben al sinds 1986 klant bij KPN en  u wordt er doodleuk gezegd dat deze mogelijkheid er niet is! Staat gewoon in Mijn KPN dat ik deze mogelijkheid WEL heb! oa voor deze mogelijkheid en grTis spotify en nog wat voordelen hou ik bewust deze abonnemenst vorm aan. Ik zou nu 9,99 euro p maand moeten gaan betalen als ikpluspakket wil. Ongehoord dat dit eenzijdig kan! Mijn eerdere ervaring is de klantenservice eigenlijk niets kan betekenen, alleen de afdelong opzeggingen kan dit oplossen. Echt heel heel vreemd en dan druk ik me voorzichtig uit.

Waarschijnlijk heeft dit te maken met het feit dat als je Compleet bent je bij Hussel tegenwoordig het Puspakket gratis krijgt. Wellicht is het voor jouw pakket niet meer mogelijk, om je zo naar Hussel te laten bewegen. Je zou eens kunnen uitrekenen wat het scheelt nu je het Pluspakket gratis krijgt. Bij hussel kun je gebruik maken van €5 entertainmentkorting. Die is op één dienst in te zetten. Dat kan dus bijvoorbeeld ESPN of Spotify zijn, maar ook Netflix. 


Ja KPN verschuift het probleem. Het 0800 nummer zijn net robots die allemaal hetzelfde zeggen. Slechte service van dit grote bedrijf. Bij ons staat al 1 maand dat het in behandeling is .....10 min  staat er ook nog bij. Volgens KPN medewerkers kan her weer volgende maand... 

Op deze manier gaan ze klanten verliezen. Ik koop pm voor 165 ,00hun diensten al 20 jaar  Maar ga nu kijken vooreen andere ... Keuze genoeg..