Skip to main content

Heb aanbod gehad van T-Mobile. Zelfde pakket als bij KPN. Eerste 6 maanden 37,50, later 47,50. Hoe kunnen deze prijzen zoveel lager zijn dan die van KPN ?

Hi @BraJo,  ben niet bekend met het aanbod van andere aanbieders en weet dus niet wat er allemaal is inbegrepen bij dit abonnement voor €47,50. Ook weet ik nog niet welk abonnement jij nu bij ons afneemt en wat daar allemaal bij inbegrepen is, op dit moment is het voor mij dus niet echt mogelijk om je vraag te beantwoorden :wink:

Wat voor abonnement heb je nu?  Is dat al een KPN Hussel abonnement? Of heb je nog een wat ouder abonnement, zoals Alles in 1 Instap of standaard? Als je een wat ouder abonnement hebt, zijn daar waarschijnlijk een aantal extra's als vast onderdeel van het abonnement bij inbegrepen, waardoor de maandprijs van het abonnement iets hoger ligt. Zou je anders je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik even met je mee!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!