Skip to main content

Wil mijn telefoonnummer aanmelden om MB te delen maar dat lukt niet. De 3 opties die worden gegeven waar het aan zo liggen zijn niet van toepassing. Waar ligt het aan?

 

@Vogels2020 Welkom op het forum. 

Welke melding krijg je precies op het moment dat je dit probeert? En zou je voor mij je forumprofiel willen invullen en het kunnen laten weten als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken!  


Gegevens zijn ingevuld. 
mals ik naar de Kpn app ga dan staat daar dat ik MOB's kan delen. Naar t goede doel en naar gezinsleden. Naar t goede doel doneren lukt wel, delen niet.


@Vogels2020 Ik heb de gegevens er even bij gepakt en zie op het ingevulde adres slechts 1 mobiel nummer terugkomen. MB's kunnen gedeeld worden met mobiele nummers die op hetzelfde adres staan en aangemeld zijn voor mijn KPN. 

Zie ik iets over het hoofd of klopt het dat er slechts 1 mobiel nummer van KPN op het adres staat? 


Nee, ook van mij 2 kinderen.

06-******** Op naam van ****** en 06-******** op naam van ********* Allebei gevestigd op de *******

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


@Vogels2020 Ik heb de gegevens direct verwijdert uit je openbare reactie. Ik zou willen adviseren geen persoonsgegevens meer te delen in je reacties. Het is een openbaar forum en dus voor iedereen zichtbaar. 

Ik heb de nummers gecontroleerd en dit zijn beide prepaid nummers, het is helaas niet mogelijk om MB's te delen met prepaid telefoonnummers. Dit kan enkel met KPN abonnementen.