Skip to main content

Verwijder aub de 2 telefoonnummers bij voordelen uit mijn account. Deze zijn van oude bewoners van mijn adres. Wij hebben geen KPN mobiel.

Ik vind het zeer slordig dat dit fout gaat.

Welkom op het KPN forum @jv12345 

Als je zorg wilt dragen dat je alle benodigde gegevens (jouw mobiele telefoonnummer, klantnummer, en laatste 4 cijfers van je IBAN bankrekening) alvast in wilt vullen in je forumprofiel, dan kan een KPN moderator gelijk voor je aan de slag.

Schrijf in het veld “persoonlijke opmerkingen” de twee telefoonnummers die je verwijderd wil hebben uit je “Mijn KPN account”.
In dit zelfde veld zet je ook de laatste 4 cijfers in van je IBAN bankrekening.

Deze gegevens zijn ALLEEN inzichtelijk voor jezelf en een KPN moderator.

De wachttijd op het forum kan oplopen van 4 tot 5 dagen, voordat een moderator jouw vraag gaat behandelen, daarvan zijn er in jouw geval al 3 dagen verstreken.
Dus ik verwacht, dat je niet lang meer hoeft te wachten.


Hi en welkom op ons forum @jv12345.

Dat nummers van een oude bewoner in jouw voordelen staan is niet de bedoeling. Goed dat je het aankaart. Om je te kunnen helpen heb ik inderdaad je gegevens nodig, zoals @Michel.uit.Arnhem hierboven vertelt. Vul je je gegevens in je forumprofiel in en geef je me een seintje als ik je hiermee kan helpen? 


Hi en welkom op ons forum @jv12345.

Dat nummers van een oude bewoner in jouw voordelen staan is niet de bedoeling. Goed dat je het aankaart. Om je te kunnen helpen heb ik inderdaad je gegevens nodig, zoals @Michel.uit.Arnhem hierboven vertelt. Vul je je gegevens in je forumprofiel in en geef je me een seintje als ik je hiermee kan helpen? 

Ik heb het toegevoegd.

 


Hi @jv12345, de oude bewoners hebben het adres van hun abonnement nog niet goed aangepast en zijn deels nog geregistreerd op jullie adres. Daar is het misgagaan.

Nu zou het goed moeten staan, kan je het eens controleren? 🙂