Skip to main content
Antwoord

Telfort Compleet

• September 30, 2019
  • 3 reacties
  • 272 keer bekeken

Ik heb internet en tv van kpn en twee mobiele telefoonabonnementen van telfort, en het lukt me niet
om kpn compleet te activeren. hoe kasn dat?

*Admin: titel van je bericht aangepast ter verduidelijking

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @Gert R. Welkom op het KPN Forum! Wanneer je Telfort en KPN diensten op hetzelfde adres afneemt kan je gebruik maken van de Telfort Compleet voordelen. Dit is een andere korting dan de KPN Compleet korting. Op deze pagina kan je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 2, 2019
Hoi @Gert R. Welkom op het KPN Forum! Wanneer je Telfort en KPN diensten op hetzelfde adres afneemt kan je gebruik maken van de Telfort Compleet voordelen. Dit is een andere korting dan de KPN Compleet korting. Op deze pagina kan je je aanmelden voor de Telfort Compleet korting.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Is het gelukt om jouw diensten aan te melden voor de Telfort Compleet voordelen?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Als je nog hulp nodig hebt, lees ik het graag.