In augustus het mobiele abonnement omgezet van Tele2 naar KPN Mobiel met in het achterhoofd om gebruik te kunnen maken van de voordelen van het ‘compleet’ aanbod van Telfort, daar wij Internet, TV en (vaste) Telefoon afnemen bij Telfort.
Om problemen te voorkomen met het regelen van zaken, express naar de KPN winkel in Harderwijk gegaan en duidelijk uitgelegd wat de motivatie was om te kiezen voor een KPN mobiel abonnement.
Nu inmiddels al 4x (zowel bij KPN als Telfort) getracht om naast de mobiele voordelen bij het KPN mobiel abbo, ook de ‘compleet’ voordelen bij telfort voor elkaar te krijgen (wij zouden graag het Fox Sports Eredivisie pakket aanvragen). Wat schets echter onze verbazing, keer op keer worden de aanvragen afgewezen . Telefonisch contact met KPN stuurde ons in december door naar telfort met de mededeling dat het aan KPN kant goed staat, maar dat men bij Telfort de zaken nog moet regelen.
Afgelopen Vrijdag weer 1.5 uur met telfort aan de telefoon gezeten omdat we na onze laatste aanvraag poging van 18 december nog niets gehoord hadden … Uiteindelijk, na 3 mensen gesproken te hebben de mededeling dat Telfort compleet niet mogelijk was omdat we niet van een Telfort Mobiel abonnement naar KPN overgestapt waren, en dus verkeerd waren voorgelicht in de KPN winkel en dus maar weer moesten gaan reclameren bij KPN … (bij deze dus.). Kreeg hierbij heel erg het gevoel dat men het niet meer wist en op deze manier de discussie die we hadden wilde afkappen.
Moet eerlijk zeggen dat het kastje muur verhaal me een beetje de keel uit begint te hangen en ik eigenlijk niet meer weet wie ik hier nu over moet benaderen en wie me nog kan helpen. Ik wilde graag voetbal kijken op zondag middag maar we zijn nu na de winterstop weer begonnen en top op heden heb ik nog geen wedstrijd (behoudens de wedstrijden op Fox Sports 1) kunnen zien … teleurstellend op zijn zachts gezegd om in deze welles/nietus discussie ook telkens weer als doorgeefluik gebruikt te worden.