Skip to main content
Beantwoord

Telt Multisim ook voor punten bij Combivoordeel?

• February 5, 2025
  • 13 reacties
  • 241 keer bekeken

Ik heb ook een Multisim voor mijn smartwatch, beiden aangeschaft bij KPN, maar ik zie de extra punt niet in KPN Combivoordeel. Telt deze niet mee? Of moet ik dat apart aangeven?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

@hetep  Ik heb voor alle zekerheid nog even ‘gedubbelcheckt’! Ook Multisim voor smartwatch telt mee voor de twee Multisim punten, die je ook ziet in het overzicht dat ​@Toetersenbellen al deelde. Gewoonlijk hoor je die punten erbij te krijgen zo gauw de aanvraag van jouw Multisim is afgerond. Door drukte kan het incidenteel langer duren of blijven hangen.

Heb je niet het juiste aantal punten, dan kan je als snelste oplossing een belafspraak maken. Hier via de Community mag je het ook aankaarten, dat kan afhankelijk van hoe druk het is iets langer duren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@hetep,

Voor multisim krijg je twee punten, als je kiest voor het nieuwe Combivoordeel! Let wel op, je gaat niet automatisch over, alleen als je dat zelf kiest in MijnKPN. Zo kan iedereen zelf beslissen. Voor nu ook even belangrijk om te weten, door grote drukte kan je nu je voordelen even niet aanpassen. Ik verwacht dat 't gauw weer mogelijk wordt. Je leest alle details hieronder, we laten het ook in dat topic weten als kiezen van je voordelen weer mogelijk is.

• Auteur
  • Topper
  • February 13, 2025

Ik ben nu al een week bezig om ergens mijn Multisim aan te melden voor extra punten, maar nergens kan ik dit aanmelden. Ook in mijn KPN kan ik niet aangeven dat ik Multisim heb. Ik betaal er wel voor.

Iemand enig idee hoe ik dit kan regelen.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@hetep Je kunt hier jouw level en voordelen bekijken en kiezen. Daar zie je dus in welk level je zit en daar worden ook de punten genoemd, zoals bijvoorbeeld die voor multisim. Heb je daar jouw voordelen al gekozen?

Hoe lang duurt het voor je de multisim ziet?

• Auteur
  • Topper
  • February 24, 2025

In de KPN winkel werd mij verteld dat de Multisim voor een smartwatch niet meetelt.

• Auteur
  • Topper
  • February 24, 2025

Ja dat had ik gelezen, maar als ik nergens die punten kan bijschrijven, dan houdt het op. In de winkel konden zij mij niet helpen.

Ben benieuwd naar de reactie van KPN hier. Ik heb nog maar twee puntjes nodig voor level 3, dus die punten van de multisim zijn heel welkom.

• Auteur
  • Topper
  • February 25, 2025

En ik heb nog maar 1 punt nodig voor level 3. Ik wacht het maar af.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@hetep  Ik heb voor alle zekerheid nog even ‘gedubbelcheckt’! Ook Multisim voor smartwatch telt mee voor de twee Multisim punten, die je ook ziet in het overzicht dat ​@Toetersenbellen al deelde. Gewoonlijk hoor je die punten erbij te krijgen zo gauw de aanvraag van jouw Multisim is afgerond. Door drukte kan het incidenteel langer duren of blijven hangen.

Heb je niet het juiste aantal punten, dan kan je als snelste oplossing een belafspraak maken. Hier via de Community mag je het ook aankaarten, dat kan afhankelijk van hoe druk het is iets langer duren.

Bij mij is het gelukt!!

• Auteur
  • Topper
  • February 26, 2025

Bij mij nu ook.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Fijn dit te horen! 😁