Skip to main content

Als klant van KPN ga ik over naar hussel en het bevalt me niet kan ik dan weer terug naar het vorige abonnement wat ik had. 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Nee, de overstapnaar Hussel is definitief zonder weg terug naar het oude abonnement, dus neem het goed door voordat je beslist, vooral de Hussel Na.. uhm voordelen zijn een stuk schraler dan de compleet voordelen.


Nee, de overstapnaar Hussel is definitief zonder weg terug naar het oude abonnement, dus neem het goed door voordat je beslist, vooral de Hussel Na.. uhm voordelen zijn een stuk schraler dan de compleet voordelen.

Ligt er maar net aan of je die voordelen gebruikt. Zo kun je gratis ESPN krijgen. Als je daar gebruik van maakt, dan is aanpassen naar Hussel wellicht niet zo interessant. Maar als je daar toch nooit naar kijkt, dan wellicht wel.


Maar is het enige wat magerder is, de rest is makkelijker te vergelijken, prijs→ prijs is 1 op 1 te zien.

Maar bijvoorbeeld 12,99 voor ESPN of 5 euro entertainment korting scheelt toch 96 euro per jaar als je daar nu gebruik van maakt.


Tja... ik gebruik ESPN niet.

Ik heb Alles-in-1 Instap. Voor € 54,50. 50 mbit, 1 tv en telefonie. Bij Hussel betaal ik daarvoor € 42,50 + € 10,- + € 2,- = € 44,50. Pluspakket heb ik nu gratis, kost bij Hussel € 6,99 - € 5,- = € 1,99. Verschil is dus 99 cent in het voordeel van het oude abonnement. 

Maar ik heb ook een 2de tv ontvanger. Die kost in beide gevallen 5 euro. Dus maakt niks uit. Maar bij Hussel heb je er dan wel opnemen gratis bij. Bij mijn huidige oude abonnement moet ik daar nog eens € 4,99 extra voor betalen.


Hoi nick83

 

Bij mijn oude abnm kan ik opnemen en betaal ik niets voor mijn ontvangers, dus blij ikbij mijn oude abnm


Hoi nick83

 

Bij mijn oude abnm kan ik opnemen en betaal ik niets voor mijn ontvangers, dus blij ikbij mijn oude abnm

Dat is natuurlijk niet waar. Je betaald er gewoon voor in de vorm van de pakketprijs. Een pakket zonder tv is/was gewoon 10 of 15 euro goedkoper. 

Dat is bij "Gratis Spotify" net zo. Een abonnement zonder "Gratis Spotify" is 8 of 9 euro goedkoper. Wat is er dan nog gratis aan?

En nog een dingetje: de prijsverhoging die KPN doorvoert elk jaar word bij de oude abonnementen berekend over het volledige pakket. Dus inclusief tv en telefonie bijvoorbeeld. Bij Hussel word de prijsverhoging berekend over alleen internet. Tv blijft gewoon dezelfde prijs. Dus door de jaren heen worden de oude abonnementen vanzelf duurder tegenover Hussel.