Skip to main content

Beste lezer.

Wij zijn al zeer lang klant van KPN (>30 jaar) voor telefoon en internet. Onlangs een update  van dit pakket gedaan met Hussel en daarbij TV aan toegevoegd.

Bewust gekozen om dit niet bij een andere partij te doen.

Goede installatie-service en tot op heden werkt alles prima. Dank daarvoor.

Echter zijn al jullie acties en kortingen gericht op nieuwe abonnementen !

Wat kan KPN hierin nog betekenen om de bestaande klanten tegemoet te komen .

Wat ons betreft liefst in de vorm van korting. (WIfi is bij ons al OK :>)

Met vriendelijke groet.

Deze vraag wordt regelmatig gesteld en helaas is er geen optie voor jullie. Als nieuwe klant krijg je korting of in deze tijd super wifi punten. Als bestaande klant niet meer.


Hoi @ThD130759, welkom op het forum! Ik snap helemaal dat je even navraag doet. Je bent immers al zo lang klant bij ons. Zoals @Jeroen Ruiter al noemt, is het niet mogelijk voor bestaande klanten om een korting op het hoofdpakket (of gratis SuperWiFi) te ontvangen. Dit kunnen we enkel en alleen voor nieuwe klanten invoeren. Ik wil wel graag naar je abonnement kijken of het (1) goedkoper kan door bijvoorbeeld extra's weg te halen die je niet meer gebruikt of (2) je een tijdelijke korting op een extra optie te geven. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Profiel ingevuld.

Met vriendelijke groet.

 

ThD


Dank je wel! Ik zie dat je sinds 27 oktober een Hussel-abonnement hebt. Zoals genoemd, kan ik geen korting geven op het hoofdpakket. Ik kan wel Fox Sports 3 maanden gratis aanzetten of op Ziggo Sport Totaal 3 maanden 50% korting per maand geven. Mocht je echt een doorlopende korting willen, dan kun je overwegen om met je mobiele abonnement naar ons over te stappen. Als je namelijk Hussel Thuis en Hussel Mobiel combineert dan krijg je bij Thuis € 5,- Entertainmentvoordeel. Hierdoor kun je de prijs van het Pluspakket omlaag brengen van € 6,99 naar € 1,99. Verder krijg je bij je mobiele doorlopend € 2,50, € 5,- of € 7,50 korting op je maandprijs. Alle voordelen van Hussel vind je hier. Wellicht is het het overwegen waard, je kan zomaar onderaan de streep goedkoper uit zijn per maand. Mocht je nog in willen gaan om de tijdelijke aanbieding van Fox Sports of Ziggo Sport Totaal dan hoor ik het graag van je. 


Hallo Job. Bedankt voor jouw bericht. 

In Fox sport 3 ben ik niet zo geïnteresseerd evenals sporttotaal . Voorlopig laat ik mijn telefoonabb. waar het is. Ik wist van de combinatie met Hussel. Ik blijf het vreemd vinden hoe KPN hiermee omgaat maar het is schijnbaar niet anders. Gr. ThD.


Ik snap je teleurstelling, voor ons is alles dichtgezet in het systeem. Hierdoor kunnen we geen korting geven, alleen op losse zenderpakketten is dit nog mogelijk. Er is namelijk gekozen voor een doorlopende korting als je Thuis combineert met met Mobiel, omdat je daar meer aan hebt dan een tijdelijke korting. Helaas kan ik je dus niet even een tijdelijke korting geven 😞 Mocht je in de toekomst kunnen verlengen met je mobiel dan kun je altijd even contact met ons opnemen. Dan kunnen we samen kijken of je inderdaad goedkoper uit bent onderaan aan de streep. 


Reageer