Skip to main content

Wat mij is overkomen bij KPN zou uniek zijn. Ik kan het me niet voorstellen.

Nadat er glasvezel aangelegd was in onze wijk stond al snel de eerste verkoper aan de deur. Of ik van Ziggo wilde overstappen naar KPN. Na een goed verhaal dacht ik; waarom niet.

Had ik dat maar NOOIT gedaan!!

Overstappen naar KPM is een nachtmerrie geworden.

Niemand neemt verantwoording, niemand lost iets op, ledinggevenden krijg je niet te spreken, iedereen zegt iets anders.

Ik heb een megadossier inmiddels en er zit enorm veel tijd in (wachttijden aan de tel. van 45 min bijna standaard).

En dat terwijl ik alleen maar klant wilde worden.

Het begon met een verkeerde bevestiging van KPN. Vervolgens kun je bellen, maar niemand doet iets. Mailen kun je niet, alles is noreply. De lijst met namen die ik heb (19 in totaal), overigens allemaal aardige medewerkers, kunnen het probleem niet oplossen en zeggen allemaal iets anders, bijna hilarisch, zou het me niet zoveel tijd en ergernis hebben gekost.

Afgelopen donderdag wist een van de medewerkers de oplossing; ze zou een klacht aanmaken en dan zou ik gebeld worden door klantrelaties. Dat klopte eindelijk eens, fantastisch!! Echter klantrelaties wist mij te vertellen dat er geen account van mij was (eerdere medewerkers hadden gezegd dat er 2 dossiers waren en dat daar het probleem school) en ze de overeenkomst gesloten hadden, eenzijdig. Ook een manier van je fouten oplossen nietwaar? Hoe ik het gesprek ook aan probeerde te gaan, de mevrouw van klant relaties (de eerste onaardige medewerkster) wilde maar een ding, het gesprek beëindigen. Tja I rest my case. Tenminste for now. Het dossier is onderweg naar het tv programma Radar. Eens kijken of zij er iets mee kunnen, want zo ga je niet met klanten om. Er kon nog geen sorry vanaf.

Ik heb snel Ziggo gebeld en voilà in 5 minuten geregeld, met een leuke korting, topbedrijf dat ZIGGO!