Skip to main content
Beantwoord

Vanuit buitenland Combivoordeel gewijzigd, activeren lukt nu niet

• August 17, 2025
  • 2 reacties
  • 32 keer bekeken

Ik heb onlangs mijn Combivoordeel veranderd van Netflix naar HBO Max. Omdat ik nu in het buitenland ben, lukt het mij niet om HBO Max te activeren (ik krijg steeds een foutmelding bij het activeren).

Is het mogelijk om mijn Combivoordeel tijdelijk terugzetten naar Netflix, totdat ik terug in Nederland ben en HBO Max kan activeren? 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Tami1989, welkom op de community. De vraag is even wanneer je het veranderd had van Netflix naar HBO inderdaad, zoals Noordzee al zegt kan je dit maar eens per maand wijzigen. Als dat minder dan een maand geleden was, dan kan dat nog niet. Dan is het afwachten tot die maand voorbij is, en kan je het dan opnieuw wijzigen.

2 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • August 17, 2025

Hallo ​@Tami1989 ,

Nee, dat gaat niet. Je kunt maar eenmaal per maand een wijziging uitvoeren voor jouw Combivoordeel. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 19, 2025

Hoi ​@Tami1989, welkom op de community. De vraag is even wanneer je het veranderd had van Netflix naar HBO inderdaad, zoals Noordzee al zegt kan je dit maar eens per maand wijzigen. Als dat minder dan een maand geleden was, dan kan dat nog niet. Dan is het afwachten tot die maand voorbij is, en kan je het dan opnieuw wijzigen.