Skip to main content

Goedendag, 

Ik ben al jaren vaste klant bij KPN en daarvoor van Telfort voordat het overgenomen werd. Ik heb een mobiel abonnement en een abonnement voor me tv en internet.

Nu krijgen nieuwe klanten allerlei cadeaus en kortingen aangeboden om de mensen zo voor zich te winnen. Maar een bestaande klant krijgt helemaal niks totaal niks en als je hiervoor een keer belt om te vragen hoe het zit wil men je afschepen met 3 maanden € 20 korting maar dan moet je wel je abonnement 12 maanden verlengen. Terwijl een nieuwe klant zomaar een sonos speaker van ruim € 400 aangeboden krijgt voor een lidmaatschap van 12 maanden.

Hoe krom zit het bij jullie in elkaar KPN. De vaste klant is niet belangrijk!!

Ik hoor graag van jullie want schijnbaar mag geen enkele werknemer van KPN een beslissing hier over maken.

Je snapt toch zelf wel dat die kadootjes lokkertjes zijn om klanten binnen te halen? Als vaste klanten ook al die kado’s krijgen, gaat de abonnementsprijs gewoon omhoog.

Je kan overigens gewoon switchen van aanbieder en na een jaar weer bij KPN terugkomen, met kado’s. Maar ja, dan moetje het wel een jaar lang uithouden op een inferieur netwerk 😉


Hoi @Rene Visser, wat fijn te lezen dat je al zolang klant bent en hopelijk ook tevreden bent! 

Ik begrijp goed dat korting krijgen heel fijn is en ik lees dat je ook een aanbod is gedaan. De welkomstkorting is inderdaad niet beschikbaar voor bestaande klanten. Wel ben jij uiteraard ook belangrijk en daarvoor hebben we de pagina Voor Jou, waar je handige tips kan vinden meedoen aan verschillende acties. Verder krijg je uiteraard ook combivoordeel op het moment dat je meerdere abonnementen combineert op hetzelfde adres. 

Ik hoop dat je bij ons blijft en mocht je problemen ervaren en hulp nodig zijn, dan mag je altijd contact opnemen. We helpen je graag. 


Hoe zit het hiermee KPN?


Eens ben zeer teleurgesteld; de cadeaus boeien mij eigenlijk minder; maar dat ik nu 71.50 per maand betaal voor 1gbps glasvezel. Alweer bijna een jaar en dat je hier weer zelf moet achter komen dat je veel te veel betaald. Gelukkig zie ik dat mijn abonnement bijna een jaar is verlopen.

 

Toch zonde dat je hier altijd zelf weer achteraan moet gaan; net als dat de experia box 12 sinds de update heel traag is geworden en ik van de 1gbps niet eens 500 haalde.

 

Uiteindelijk heb ik een eigen router gehaald en geniet ik weer van de beloofde snelheid.  Overstappen is misschien wel een goed idee als ik zo zie wat ik momenteel betaal per maand.


Het  ‘combivoordeel’ en ‘het gratis opnamepakket’ (bij afname van twee of meer) tv-ontvangers zijn leuke verkoopargumenten @Liesbeth_ , maar voor klanten die voldoende hebben aan het basispakket en ook niet opnemen, hoe maak je die met die ‘gratis’ nutteloze extra’s? Of ‘cadeautjes’?

Jammer is het kpn aan de flexibiliteit ontbreekt, om de klant de keuze laten tussen een ’gratis’ extra pakket en ‘cadeautjes’ of in plaats van daarvan een korting op het abonnement. Kost kpn niets maar geeft wel een voordeel voor de klant, die daarvoor kiest.